Hva er best? (Ul)

Milliun

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Vi skal på tidlig ul etterhvert og vil gjerne til samme gynekolog som sis, og hun jobber bare onsdager. Ville dere gått når dere var 10 + 2 eller 11+ 2? Eller enda tidligere?

11+2 :) ikke i tvil :) jeg har ett fantastisk ul bilde fra uke 11+6 sist. Helt utrolig at de er så små dmen alikevel så "ferdige" :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Jeg har ett fra uke ti fra forrige gang.. Og der ser du et minimenneske:D Fikk til og med bilde av lille foten som sparka opp :D Men hadde vel kanskje gått rundt uke elleve, vi skal i uke tolv nå, da ser de jo litt mer:)

Kommer an på hva du ønsker å oppnå med UL, hvis du bare vil se at det er liv så er det ikke så nøye hva du velger. Men vil du se om det er noen misdannelser burde du ta i uke 11-12

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Jeg var 11+2 da jeg var på tidlig ul sist og det var en fantastisk opplevelse!! Bildet vi fikk kunne man også helt tydelig se at det var et Lite menneske :) ImageUploadedByBV Forum1408780357.694422.jpg

Ville ventet så lenge som mulig med mindre du har hatt blødninger eller noe som gjør at du vil på ul! hvis ikke får du best opplevelse jo lenger du venter ;) Jeg skulle egentlig ha i uke 7 og 12, men er ble det 7. 7+5 og så blir d 9+5... Pga blødninger og at jeg ikke klarer slutte være nervøs ;)

Tror jeg venter til 11+2.. Jeg vil vente til uke 11 for da ser en jo litt og så føles det litt tryggere og fortelle det til andre hvis alt ser bra ut. Mannen vil gjerne tidlig for det går liksom ikke helt opp for han før han får se et foster på skjermen :)

Tar dere innvendig ul? Jeg fikk ul utvendig når jeg var 7+4, så fikk ikke sett så veldig mye akkurat.

Tar dere innvendig ul? Jeg fikk ul utvendig når jeg var 7+4, så fikk ikke sett så veldig mye akkurat.
trodde de til innvendig frem til hvertfall uke 10.

Jeg fikk beskjed av gyn at hvis vi skulle se etter misdannelser så var det best å ta i uke 12/14 med tanke på ryggmargsbrokk, nakkefold osv,

Back
Topp