Hva er barnets yndlingsleke nå?

Kaosbarn ilf.

Elsker forumet
Her er hun veldig glad i en sånn bamse-mus vi kjøpte på Ikea, og biteringen sin. Biter febrilsk på den hele tiden [:)] Men plutselig blir hun lei av lekene sine, og da må vi kjøpe nye.. Men syns bare det er artig jeg [:D]

hihi søte Nora[:)]

Eline elsker alt hun, Hun har en mikrofon som synger til henne, å den liker hun å trykke på og spise p[:)]

Her går det i bøker! [:D] Pappbøker og tøybøker med mye farger og flapper... Kanskje hun blir en bibliotekar eller superbelest! [8D]

Her er det 'Sassy' sånn bitering sak med en elg på :P Ellers er han egentlig veldig glad i alt han kommer over, blitt glad i en bamse også, som vi legger oppi ansiktet på han når han skal sove, da ligger han å koser den litt før han sovner [:D]

den flueleken som jeg fikk i liberopakken er nr.1, og rett etter kommer en rosa bamse som holder et bittelite teppe. Og ALT skal jo selvsagt i munnen ;)

Åja! Den flueleken er favoritt her også, synes den var simpel når jeg fikk den men[8D] Også en litt større bie/øyenstikkerbamsesak[:D] Har en ting for insekter tydeligvis, hihi. Og babygymmen er høyt elsket av både mor og barn, jøje meg dagene hadde blitt vanskelige uten!!

Det må være kosekluten hennes[:)]
Også en leke som henger på babygymen. Ligger og drar og slår til den hele tiden og prøver og få den i munnen, men det går jo ikke, så da blir hun litt sur [8D]

Treranglen hun fikk av lilleDelfin i hemmeligvenngave. Den har deilige kuler som kan tygges på! Og en giraffkoseklut og bamsen sin når hun skal sove.

ORIGINAL: SecondTimeAround

ORIGINAL: Wenkem

den flueleken som jeg fikk i liberopakken er nr.1, og rett etter kommer en rosa bamse som holder et bittelite teppe. Og ALT skal jo selvsagt i munnen ;)

Fluen/Bien fra Libero-pakken er storfavoritt her i huset også!!! [:D][:D][:D] Den må henges på både babygymmen og i vognen med lange nok "lenker" til at han får tak i den og får stappet den i munnen! Hvis ikke blir det kjefting!!! [:D][:D][:D]

Hehe, her er også den bien helt toppers. Må være med på ALLE bilturer og trilleturer. Hehehe. [:D]

Og så har hun stellekompisen Løven da, den er et must på stelleborde. [;)]

Og om natten MÅ Pinki AKA Ruttemor AKA lille kanin være med i sengen. [:D]

Lucas har to favorittleker. Den ene er en grønn frosk som vibrerer når en drar den ned (hang på babygymen, er med overalt) og den andre er en elg i fra libero poengshopen (merket er lamaze). Den knitrer, bjeller, berter og har masse farger og gøye lyder [:D]

Back
Topp