Hva er babyens favorittmat?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Nå er det kanskje litt tidlig enda, men han er veldig glad i søtpotet og grøt :)

Veldig glad i gulrot her. Og hipp sin risgrøt :)

Smoothie og nesten alt annet han får smake på :)

Smoothie elsker hun :) grøt begynner å falle i smak først nå, blir 6 mnd denne mnd :)

Har ikke smakt så mye enda, men pære og gulrot er godt virker det som:)
Brokkoli ikke så veldig...
Det er vel det hun har smakt til nå:p

Hvordan smoothie gir du? :) lager du selv?
Nei, kjøper fra nestlé eller ellas kitchen ;) spesielt god den gule fra nestlé. er så dårlig utvalg i frukt denne tiden, og frossenblandinger tør jeg ikke bruke da de har funnet norovirus i bringebær blant annet. :o

Nei, kjøper fra nestlé eller ellas kitchen ;) spesielt god den gule fra nestlé. er så dårlig utvalg i frukt denne tiden, og frossenblandinger tør jeg ikke bruke da de har funnet norovirus i bringebær blant annet. :o
Er det de fra 6mnd? Kan de spise de :p jeg har vært så forsiktig med å gi men kanskje jeg skal prøve meg på smoothie :D

Er det de fra 6mnd? Kan de spise de :p jeg har vært så forsiktig med å gi men kanskje jeg skal prøve meg på smoothie :D
Ja tror den var fra 6 mnd, de har vel fra 4 mnd også, men de var bare svisker tror jeg, og det moser jeg selv :) min erfaring er at han tåler de bedre enn grøt, blir så lett hard i magen.

Ellas har en del fra fire mnd. Og de er også økologiske :)

Ja tror den var fra 6 mnd, de har vel fra 4 mnd også, men de var bare svisker tror jeg, og det moser jeg selv :) min erfaring er at han tåler de bedre enn grøt, blir så lett hard i magen.
Kanskje jeg skal prøve en sånn. Bunnpris har så dårlig utvalg av sånne ting. Finner bare de sviske greiene :(

Nå har vi ikke prøvd så mye ennå, men Enago banangrøt med sviskemos og morsmelk er noe han gaper etter mer for ;)

Min er veldig glad i alle typer grøt. Pæremos og blåbær/eple på glass har han også blitt ganske glad i. Alle smaksprøver jeg har laget selv (gulrot, potet, eple, blomkål) har fremkalt brekningsreflekser:-\

Back
Topp