M
Moderator Heidi
Guest
?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan smoothie gir du? lager du selv?Smoothie! Grøt er også godt da
Nei, kjøper fra nestlé eller ellas kitchen spesielt god den gule fra nestlé. er så dårlig utvalg i frukt denne tiden, og frossenblandinger tør jeg ikke bruke da de har funnet norovirus i bringebær blant annet.Hvordan smoothie gir du? lager du selv?
Er det de fra 6mnd? Kan de spise de jeg har vært så forsiktig med å gi men kanskje jeg skal prøve meg på smoothieNei, kjøper fra nestlé eller ellas kitchen spesielt god den gule fra nestlé. er så dårlig utvalg i frukt denne tiden, og frossenblandinger tør jeg ikke bruke da de har funnet norovirus i bringebær blant annet.
Ja tror den var fra 6 mnd, de har vel fra 4 mnd også, men de var bare svisker tror jeg, og det moser jeg selv min erfaring er at han tåler de bedre enn grøt, blir så lett hard i magen.Er det de fra 6mnd? Kan de spise de jeg har vært så forsiktig med å gi men kanskje jeg skal prøve meg på smoothie
Kanskje jeg skal prøve en sånn. Bunnpris har så dårlig utvalg av sånne ting. Finner bare de sviske greieneJa tror den var fra 6 mnd, de har vel fra 4 mnd også, men de var bare svisker tror jeg, og det moser jeg selv min erfaring er at han tåler de bedre enn grøt, blir så lett hard i magen.
Har ikke smakt så mye enda, men pære og gulrot er godt virker det som
Brokkoli ikke så veldig...
Det er vel det hun har smakt til nå
Koker den og kjører i stavmikserenHvordan gjør du det med broccolien? Koker og moser?