Hva driver du med da?

Miriamsmams

Glad i forumet
Hva gjør dere om dagen? Noen hobbyer? Noen begynt å jobbe igjen? 
Jeg for min del har hatt nok med bryllup fram til nå, men nå er jeg ttilbake i mitt modus. Har begyt å jobbe da. Det er egentlig litt deilig, merker at jeg kommer meg ut av den baby-bobla :) Ellers har vi opp-pussing i gang snart med riving av peis blandt annet. Det kan bli interessant

Går i baby-bobla frem til etter jul, da begynner jeg på skole igjen ;) Ellers så har vi husprosjekt til høsten, med å male alle rom så d blir klart til innflytning forhåpentligvis før jul. Så er igrunn greit å kunne gå hjemme i permisjon med slike planer fremover :) 

Er fremdeles i "baby bobla" som jeg har planer og befinne meg i frem til midten på juli neste år:) Vi går i barselgrupper, også er mangen av mine nærmeste venninner fått barn barn også iår so vi er en del sammen med, itillegg til full oppussing i øvre etasje og delvis utbygging:D

Er  i babybobla frem til august neste år . Da skal jeg ta et fag på kveldstid ( som jeg trenger for å komme inn på lærer studiet). Kunne ha gjort det i år men har ikke lappen og det går ikke busser her på kveldstid så da blir det neste år.

Jeg går hjemme i permisjon til 2 januar, og føler ikke veldig for å begynne å jobbe igjen enda....

Liker med veldig godt på jobben min, og savner jo det miljøet litt også.

Men er bare så deilig å gå hjemme med Snuppene :) Være med på babysang og barselgruppe, og besøk hjemme hos venninner med barn... Kommer til å savne det.....

Pusler hjemme.. Dagene går til å levere storebror i barnehagen, kose og leke litt med lillegutt før han sover, når han våkner så er det like før vi skal hente storebror igjen.. Så dagene går ikke til stort, litt mer enn 1.5mnd. til jeg skal i jobb igjen:-)

Back
Topp