Hva driver dere med om dagene?

Her er det smårydding i huset og så treffer jeg litt folk på kafè og sånn også :) prøver å få tida til å gå egentlig..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

For øyeblikket sitter jeg å ser ut terrassedøren og misunner alle som er på tur i det nydelige, forfriskende bergensværet som jeg med hånden på hjertet kan si at jeg har savnet ekstremt!! :-D

Jeg nyter permisjonen :-) rart hvor fort jeg ble vant til den...
I dag har jeg sitti ute og strikket baby lue mens jeg har sett på snøen smelte :D

Spiller litt diablo og sover en hel del. :)
Pluss litt rydding i huset når jeg orker det da. :p
Jeg har bare spilt igjennom det på normal :) må forte meg å bli "ferdig" nå før tuppa kommer hehe

Tja .. jobber litt med skolearbeid, da jeg tar noen fag på deltid nettbasert, og er litt rundt på senter mm og glor så sant kroppen takler det. Jeg prøver å slappe av uten dårlig samvittighet, sovner fort på sofaen, spesielt dagene jeg går rundt med mye vondt, men samtidig er jeg av den rastløse typen som gjerne skulle vært mobil nok til å gjøre mye ;)

Rydder litt i heimen, sorterer barna sine klær, ser hva de mangler for sommeren mm.... men stresser lett med at det er så mye jeg BURDE fått gjort her etter vi flyttet inn i feb. og de store tingene har jeg jo ikke sjans til å ta til på nå.

Sitter litt på finn.no , ser på div nettbutikker, er her på babyverden samt ser på opptak av Fødeavdelingen på tv :P

Tenkt begynne litt med scapbooking igjen. Var flink da storesøster var baby og nå tenker jeg fullføre hennes album , som jeg fremdeles har ganske mye igjen på, og siden ta til på lillegutt sitt nye album. Er jo koselige sysler for oss nå i ventetiden?! :)

Back
Topp