Hva driver dere med om dagene?

VenterPå

Forelsket i forumet
Jeg føler at jeg hadde kunne fått gjort så mye hjemme,men etter ha ha vasket litt klær f.eks,så er kynnerne der.. så legger jeg meg litt på sofaen,og vips;så har jeg sovet i to timer:oops: føler at det er så bortkastet tid!
Hva er det dere bedriver dagene med da?

Samme her, levera Lotte i bhg Kl 10, å etter d jer Ej litt husarbeid så søve Ej...men Ej tenke at d e kroppen sin måte å sei fra at Ej må kvile, så Ej e lydig å høre etter å søve så masse Ej kan:) he Ej en bra dag så lika Ej å bruke den på en liten by og kafé tur:)

Godt å høre at det er flere som trenger søvnen på dagtid:P jeg føler meg jo lat som må sove når jeg ikke gjør så mye,men det er kanskje kroppen som trenger det:)

Sløser på sofaen, men får gjort litt i huset og.. Har lange lister over hva jeg vil ha gjort før snuppa kommer

Eg jobber.. tar rydding når eg kjeme heim og så er eg helt utslitt på kvelden :/ eg må bare gjøre alt for å ikkje sove for då sovner eg ikkje på kvelden :(

Her er det litt forskjellig. Leiligheten er vaska ned for våren, og alt er klar til baby. Jeg har fortsatt noe forelesninger på skolen, også holder jeg på med en bachelor som skal inn i juni :) Ellers leser jeg litt til en eksamen i mai, og prøver å trene eller gå en tur..

Også holder jo 4-åringen meg i aktivitet etter jeg har hentet henne i barnhagen :)

Ingenting,først bekkenet og no bekjenet og kraftige kynnere og nedpress:-(
Blir noen lange dager......

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg er hjemme med lillegutt på 19 mnd.. Så dagene består mye av han, slapper av når han sover litt:) Ellers er det flere venninner som stikker innom og skravler litt :)

Ingen grunn til å føle seg lat! Å være høygravid er en jobb, som krever masse hvile. Vi som ikke får sove bør heller ha dårlig samvittighet... Jeg synes permisjonsdagene flyr. Pusler litt hjemme og med babytingene, leser hele avisen, lager meg mat i ett sett, handler mat, møter noen ganger en venninne el går på kafe (hvis kynnerne ikke har flatet meg helt ut), hekler teppe, leser bok og ser på tv/nettflix. Nå tenkte jeg å bake en brownie til frysen. Skal bare dra meg litt på sofaen og snakke med lillejenta i magen først:)
Mine tips til de som kjeder seg:
1. måned på Netflix er gratis! Anbefaler House of Cards for de som ikke har sett den.
Drøm deg bort og planlegg barselferie!
Få noen med speilreflekskamera til å ta gravidbilder av den flotte kroppen din! Nude blir best:)
Les boka som fortsatt ligger i hylla og skriv en snail-mail til noen som vil bli glad for det!
Da går dagen og vips, så ligger man der på sykdhuset med en liten tass:)
KOS dere!!!

Jeg gjør stort sett ikke noe.... Syntes synd på storejentene mine og min kjære fantastiske samboer som gjør talt i huset.. Hender jeg orker vaske litt klær eller rydde litt på kjøkkenet... Men kynnere og nedpress kommer bare av at jeg går opp trappa eller går rundt i huset... Utpå ettermiddagen sover jeg ofte litt så vekker min kjøre meg når Jahn kommer hjem fra jobb... Dagene er lange og utrolig kjedelige men snart er det over og da skal jeg rydde og vaske og gjøre alt jeg ikke klarer no... Hadde aldri trodd jeg kom til å savne å gjøre husarbeid....

Jeg leverer jenta mi i 9 tiden i barnehagen så har jeg enten dratt på jobb å hengt litt eller dratt hjem å kort litt husarbeid å slappet av til jeg skal hente jenta mi ijen i 3 tiden.. sist uke hadde jeg også besøk av mamma og mormor å nå har jeg besøk av søskenbarnet mitt... Så tiden har gått fort synes jeg :p har bare hatt perm i 1 1/2 uke da men viss d fortsetter sånn så kommer termin datoen før jeg vet orde av d :p

Hadde første ordentlige permisjonsdag igår, var og ordna det siste på jobben mandag og jobba i ett hele helga, selv om perm egentlig starta onsdagen som var. Føles litt som om lufta har gått ut av ballongen nå :) igår var jeg ute i byen og gjorde det som nok blir siste handletur utenom Rema'n. Har rydda litt her og der, og tatt unna endel klesvask. Har en laaang liste over småting som skal fikses og ordnes før fødsel, men ingenting som er nødvendig. Blitt avhengig av ettermiddagslur, og idag har tydeligvis bekkenet sagt takk for seg. Kjennes ut som kniver som vris foran mellom beina, det svir og brenner i symfysen. Må gå med veldig korte skritt, alt går i skikkelig slow motion, best å ligge stille! Fikk jo låsning / smerter bak veldig tidlig i svangerskapet, og så hatt en veldig god periode siden baby festa seg. Dette er noe nytt..

Kjenner veldig på at det er en "jobb" å gå høygravid nå, har mer enn nok med å bare ruge!

Føler jeg har så mye jeg vil få gjort... men får liksom ikke begynt... og når jeg setter igang med noe så går det ikke lang tid før jeg må avslutte pga rygg og bekken-_-
Så blir litt stresset av og til... men prøver nu å ta det med ro å innse at det er nu sånn som det er... jeg får heller slå meg til ro med det:p

Her går det mest i bachelorjobbing og en del hundepass så jeg får gått litt turer med han :)
Mye sofasitting med serier og spising :p

-- tasting fra mobil --

Føler jeg har så mye jeg vil få gjort... men får liksom ikke begynt... og når jeg setter igang med noe så går det ikke lang tid før jeg må avslutte pga rygg og bekken-_-
Så blir litt stresset av og til... men prøver nu å ta det med ro å innse at det er nu sånn som det er... jeg får heller slå meg til ro med det:p
Huff,ja,akkurat slik jeg har det:confused:

Hehe jeg får ikke gjort mye.. Fylte i oppvaskemaskinen i går og besvimte en smule, så blir mye sofasitting på meg! Brettet en maskin med klær tidligere i dag, satt på gulvet på vaskerommet og brettet.. Brukte sikkert tre kvarter :P hehe.... :) sånn går no dagene ;)

Her har jeg ikke tid til å tenke på baby og permisjon riktig enda! Jeg skal ha siste arbeidsdag i morgen, men forstår ikke hvordan jeg skal bli ferdig! Jobbet hele helgen og denne uken før jeg avspaserer neste uke som også er min siste, og takk og pris for det! Etter jobb er det rett i huset og overse siste rest av arbeidet som må gjøres eller tråle butikkene for å kjøpe siste rest av det vi mangler. I går hentet vi vogna og fem kjøkkenstoler og i dag har vi handlet garderobeskap til lillemann! I dette tempo kommer permisjonstida til å fyke!

Fint lite egentlig. Prøver å få gjort litt fornuftig hver dag, men er då lite jeg orker før jeg må sette meg å slappe av en stund. Så blir mye tv titting. Kjøpte alle sesongene av OTH i vinter så har mye og kose meg med der :)
Vi har jo alt av utstyr etter storesøster, så er ikke så mye vi trenger å ordne før fødsel. Kun noen småting som vi mangler å handle inn ellers er alt klart.

Jeg får ikke sagt hvor godt det er å ikke være alene om at det ikke blir gjort stort for tiden:P

Back
Topp