hva driver dere med jenter ???

babyboy09

Elsker forumet
akkurat nå ???

jeg sitter her å glor på tv norge. og lillegutt ligger her ved siden av meg med boka si... og pludrer for seg selv. kællen er ute på en masse oppdrag, bytte til sommerdekker og slikt.. KJEDER MEEEEEEEEEG

hva driver dere med ?

Lillle gutt tar en hvil,etter middagen[:)] Så da sitter jeg her med pc som vanligt[8D][:D] Skal ut en tur senere...

ORIGINAL: sjokomuffin

sitter å ser snuppa vipper i stolen sin og venter på at bigonen skal bli ferdig. hehe.
er skikkelig sliten etter trampolinehopping hihi [:D]

vil ha trampoline jeg også :D hehe :D

ORIGINAL: babyboy09

sitter å ser snuppa vipper i stolen sin og venter på at bigonen skal bli ferdig. hehe.
er skikkelig sliten etter trampolinehopping hihi [:D]

vil ha trampoline jeg også :D hehe :D

det er gøøøøy [:D]
men guuuri så sliten en blir!! [X(]

ja det er kjempe gøy... hopper når jeg er hos søskenbarnet mitt.. hehe :D kjempe bra trening da :D

Har akk vært inne å lest på fødselshistoriene våre.......
Hormonfylt som man enda er
så er det jo klart at tårene triller........[&:]

Utrulig hvor fort tia har gått egentlig......

Sitter og strikker ferdig bunaden som vesla skal ha på 17.mai [:)] blir ferdig i dag!!!
Vesla sover, storesøstrene ser film på rommet sitt, jeg hoster og nyser og snart kommer gubben heim å lager middag [:)]

Sitter og surfer etter kunst. Jepp, jeg skal bli veldig fisefin tenkte jeg... Så har jeg akkurat bestilt bord til bryllupsdagen neste fredag. fem flott år[:)] Mine to jenter underholder hverandre i stuen. Treåringen har ikke sittet stille på.... tja... to år, så hun hopper rundt på to madrasser mens Elise ler av henne.

Akkurat spist taco gryte, hehe.. Det var godt ;D Annbefales for dere som ikke har smakt den [;)] Tenkte meg ut på trilletur snart.. hvis jeg orker..[8|]

Akkurat lagt mini. Skal egentlig gjøre klart til vi skal feire mammas bursdag her i mårra, men må jo inn her og sjekke ståa først[;)]

Sitter og synes synd på meg selv, har blitt dårlig så sambo måtte komme hjem fra jobb idag og ta seg av Torgrim[:'(]
Torgrim har akurat lagt seg og sovna, sambo har dratt på bandøving og jeg surfer på nett og håper jeg klarer å holde meg våken til paradise... hehe[8D]

Sambo sover, lillegutt sitter ved siden av meg i sofaen å leker med "nøkkelknippet" sitt[:)] Å jeg sitter på pcn.. Skal snart lage velling til Daniel[;)] Såå skal han legge seg.. Å da blir det litt voksentid foran tvn tenker jeg[:)] Paradise hotel, big bang theory og lykkelig skilt[:D]

Rydda litt, mens jeg prøver de nye skoa, sitter litt her, og venter på maten fra peppes! [8D]

Har kjøpt meg nye sko i dag! De skal være kjempe bra for bekkenplager, så nå håper jeg på et friskt bekken snart[:)]
Dyre da, men vært det om bekkenet blir bra[:)]

Vi har vært hos svigermor og samboeren hennes på middag. Dem er greie folk, men i dag reagerte jeg... Snuppa hylskrek og svigermor kom og tok henne fra meg og sa at dette ordner jeg!! Dette resulterte i enda værre hyling... Dem ser henne kanskje ett par ganger i mnd...
Samboern min gikk heldigvis og tok henne tilbake til meg før jeg fikk sagt hva jeg mente! For det hadde nok ikke blitt så bra akurat der og da...

Jeg har fått noe betennelse på strupehodet, jeg. Så jeg sitter igrunn og holder kjeft [8D][8|] Har en drøss med oppgaver jeg skal gjøre, men kommer nok til å sitte natta tenker jeg. Jobber så mye bedre om natten! Og nå skal jeg jo ikke i barnehagen i morgen pga denne betennelsen. Så jeg sitter og blar i litt pensumlitteratur mens sambo legger lillemann. Nå har jeg ikke hørt noe på veldig lenge derfra, så tror kanskje de har sovnet begge to [;)]

Har lagt mitt barn, fått mannen heim fra krigen (LES:Heimvernet)
og no er det Farmen, unge mødre og PARADISE HOTEL!!!!!!!

Back
Topp