Hva driver dere med ikveld da jenter?

ORIGINAL: Tonjeoglillegutt

Her kom vi akkurat hjem fra svigers. Spist middag der i kveld[:)]
Mini er i seng, og jeg og sambo stter bare her og sløver foran
tv/data. Hadde tenkt å se Luftslottet som sprengtes, men tror
det blir litt seint...

Jeg likte den veldig godt, syntes den var bra :) Anbefales
Men jeg liker sånne filmer da[:)]

ORIGINAL: Cathee

Jeg sitter å slapper av med snop og brus. Venter litt på at Mille skal våkne, for hun bruker å våkne en del ganger etter hun har lagt seg før hun sovner for natta. Jeg la henne 20.15, å hun sover fortsatt. Så det er fremgang [:)]

Ellers venter jeg på God Kveld Norge!

Det er godt når de sover i egen seng og man får litt tid for seg selv[;)]
Kunne ikke skjønne denne alenetiden var så viktig før, men da skjønner jeg det[;)]

ORIGINAL: Seadragn

I dag kom min samboer hjem med roser[:)] og unsjylte seg for gårsdagen da han drakk seg så full at han ikke viste hvor han var så jeg måtte få barnevakt til alexsander og kjøre til haugesund og leite etter ham, og når jeg fant ham lå han på et fortau iskald. og de to snille personene som sto med ham ringte til ambulansen så den kom 1 min etter at jeg kom der till.
å så i dag har en av min og min søsters barneveninne tatt livet av seg[:(] bare 17 år gammel[:(] uff jeg og hunden gikk nettopp en lang tur gått og få tenke litt igjennom alt. så nå tenkte jeg at jeg skulle ta kvelden

Huff[:o]  Det var ikke noe ålreit! Det er så synd når de tar livet av seg så altfor unge, når de ikke får hjelp med problemene sine.. Har selv en eks som tok livet av seg etter bruddet våres, og det var grusomt!

Neimen så koselig at sambo da :) Det viser at han skjønte han ikke hadde gjort noe som burde gjentas da [;)]
skjønner ikke hvordan dissa mannfolka klarer å drikke seg så fulle jeg[8D] Sambo min har hatt noen sånne han også[:'(]

ORIGINAL: Missy 88

Vi kom hjem fra Sverige for en liten time siden så nå koser vi oss med snop å leter etter noe bra på tv[&o] Var sinnsykt mye dårlig i kveld! Kanskje jeg må kaste meg i bilen å leie en film,

Isåfall, noen anbefalninger?

Jeg sm skriver et innlegg og lukker pcen, ålreit :P

Syntes luftslottet som sprengtes var bra ;) Men man må nesten ha sett de to første for å få med seg hele historien, for det er jo fortsettetelser... Men jeg tror det er mange andre bra filmer til leie nå også :)

Back
Topp