Hva driver dere med ikveld da jenter?

MammaenTilMina

Gift med forumet
Hva driver dere med ikveld?

Jeg har kjørt mamma og stefaren min på fest, nå har jeg gitt mina grøt og lagt hun.. så nå ligger  hun i sengen og sover :)
Sitter å spiser på den siste brødskiva og ser på luftslottet som sprengtes...

Er litt ensom, for sambo er på tur med en kompis :)

Imoregn skal vi på hytta til bestemor og bestefar vis det er fint vær[:D]

Her har eg nett fått eldstejenta i seng med feber og stygg hoste[&:]

Min mann er i Manchester på fotball/guttetur,så typisk att ho skulle bli syk no da..
Så er heldig med den att Marius er så snill og att han sovnet kl 7[:)]

Ellers nyter eg stillheten for meg selv og spiser snoooop[:D]

Sitter å vente på at lillegutt skal våkne [8D] Vi la han klokken halv ni så regner med han våkner av at han har mista smokken snart. Utenom det så blir det nok film og smågodt her i hus

vi har mala lister på stua idag. blir veldig fint!! har fått ny sofa og spisebord her, så klør i fingrene til å få ting på plass! ikke særli effektivt med malinga da, siden tassen selfølgelig ikke ville sove mer enn et par timer på dagen idag. men nå har vi tatt kveld på malinga, fortsetter i morgen. bare kos resten av kvelden[:D]

Æhhh, tørr du se den filmen alene? (nå vet jeg ikke om den er skummel, har bare sett Menn som hater kvinner, og den ville jeg aldri ha sett alene [:o] )

Her står gratinert kylling i ovnen med ovnsbakt brokkoli og ris til. Mini sovnet kl 20, som alltid... Etter maten skal vi se film [:)] 

Springer fremm og tilbake fra soverommet til ungene..både jeg og begge to er syke!![:'(]
Feber,hoster og herker..skikkelig slappe og forskjøla!
Stakkars lillegutten min,hoster så han har kastet opp flere ganger idag..krysser fingrene for at vi er bedre alle sammen imorgen..OG for at mannen IKKE får dette!! Det er verre enn begge ungene og megselv tilsammen[8D]

Ellers prøver jeg å se Rescue me[:D] Også skal jeg strax se de to neste episodene av Cougar Town[:D][:D]

Jeg sitter å slapper av med snop og brus. Venter litt på at Mille skal våkne, for hun bruker å våkne en del ganger etter hun har lagt seg før hun sovner for natta. Jeg la henne 20.15, å hun sover fortsatt. Så det er fremgang [:)]

Ellers venter jeg på God Kveld Norge!

Nå sitter vi å ser på tv, mette etter å inntatt et nydelig måltid[:D] hvitløksmarinerte reker, salte småpoteter med skall, asparges med serrano skinke[8D]  Litt slite etter å vært ute i hele dag og 1 dag frisk etter omganssyke. tror nok resten av kvelden blir tilbrakt i sofaen, i armkroken til kenneth[:)]

Jeg har nettopp sett en komediefilm. Å nå begynner children of men på tvnorge... ska se om eg holde ut den, eller bare går å legge meg snart... e ganske sleden..

Har akkurat betalt en bunke regninger [:'(] (bl.a. to årsavgifter [:@]). Jonas sovnet som en stein kl 19.30, og mannen er på nattevakt, så sitter her mutters alene [:(][:(] Er en smule forbanna på eksen, så psyker meg opp til å skrive en mindre koselig mail.
Jaja, ordentlig kosekveld med andre ord [:D][:D]

Her kom vi akkurat hjem fra svigers. Spist middag der i kveld[:)]
Mini er i seng, og jeg og sambo stter bare her og sløver foran
tv/data. Hadde tenkt å se Luftslottet som sprengtes, men tror
det blir litt seint...

Nå sitter jeg og koser meg med vin og kaffe&bailes sammen med min kjære og min bror:) Snuppa her sovnet som vanlig i 19-tida.  Ellers så har vi laget god hjemmelaget pizza!!
Håper dere alle får ein fantastisk fin lørdagskveld!!!

Vi kom hjem fra Sverige for en liten time siden så nå koser vi oss med snop å leter etter noe bra på tv[&o] Var sinnsykt mye dårlig i kveld! Kanskje jeg må kaste meg i bilen å leie en film,

Isåfall, noen anbefalninger?

ORIGINAL: Missy 88

Vi kom hjem fra Sverige for en liten time siden så nå koser vi oss med snop å leter etter noe bra på tv[&o] Var sinnsykt mye dårlig i kveld! Kanskje jeg må kaste meg i bilen å leie en film,

Isåfall, noen anbefalninger?

Låne film så seint??? Ånei! D hadde jeg ikke orket! [:)] Det går en go film på tvnorge nå [:)] 

her sover begge barna søtt, vi har nettopp spist litt og koser oss nå med lørdags snop og tv.. men blir snart natta her, passe på å sove da de små sover[:-]

I dag kom min samboer hjem med roser[:)] og unsjylte seg for gårsdagen da han drakk seg så full at han ikke viste hvor han var så jeg måtte få barnevakt til alexsander og kjøre til haugesund og leite etter ham, og når jeg fant ham lå han på et fortau iskald. og de to snille personene som sto med ham ringte til ambulansen så den kom 1 min etter at jeg kom der till.
å så i dag har en av min og min søsters barneveninne tatt livet av seg[:(] bare 17 år gammel[:(] uff jeg og hunden gikk nettopp en lang tur gått og få tenke litt igjennom alt. så nå tenkte jeg at jeg skulle ta kvelden

ORIGINAL: Marlene89

Hva driver dere med ikveld?

Jeg har kjørt mamma og stefaren min på fest, nå har jeg gitt mina grøt og lagt hun.. så nå ligger  hun i sengen og sover :)
Sitter å spiser på den siste brødskiva og ser på luftslottet som sprengtes...

Er litt ensom, for sambo er på tur med en kompis :)

Imoregn skal vi på hytta til bestemor og bestefar vis det er fint vær[:D]

Heey; det har jeg gjort i kveld også!!!
En kongeavslutning på triologien, nesten like bra som boka...
Men før filmen ble satt på var det grøtmating av tvillingene før de sovnet i sengene sine litt over kl.20, mens jeg og samboer`n koste oss med ost og kjeks til "Farmen".
Nå bærer det avsted til sengs, skal se jentungen min på 10 år (som er på overnatting hos tanta si) spille 2 håndballkamper i morra tidlig...

ORIGINAL: Fabrina

Æhhh, tørr du se den filmen alene? (nå vet jeg ikke om den er skummel, har bare sett Menn som hater kvinner, og den ville jeg aldri ha sett alene [:o] )

Her står gratinert kylling i ovnen med ovnsbakt brokkoli og ris til. Mini sovnet kl 20, som alltid... Etter maten skal vi se film [:)] 

Ja;) Har sett så mange skrekk filmer i fjortisalderen at jeg ikke tenker noe over det lenger... Denne er ikke så ille, menn som hater kvinner var verst syntes jeg!
Maten hørtes digg ut, det skal jeg lage en dag også tror jeg[:D]

ORIGINAL: SollI

Springer fremm og tilbake fra soverommet til ungene..både jeg og begge to er syke!![:'(]
Feber,hoster og herker..skikkelig slappe og forskjøla!
Stakkars lillegutten min,hoster så han har kastet opp flere ganger idag..krysser fingrene for at vi er bedre alle sammen imorgen..OG for at mannen IKKE får dette!! Det er verre enn begge ungene og megselv tilsammen[8D]

Ellers prøver jeg å se Rescue me[:D] Også skal jeg strax se de to neste episodene av Cougar Town[:D][:D]

Huff det er ikke noe ålreit!

God bedring, håper mannen din slipper unna og at der blir friske fort[:D]

ORIGINAL: Minismurf

Har akkurat betalt en bunke regninger [:'(] (bl.a. to årsavgifter [:@]). Jonas sovnet som en stein kl 19.30, og mannen er på nattevakt, så sitter her mutters alene [:(][:(] Er en smule forbanna på eksen, så psyker meg opp til å skrive en mindre koselig mail.
Jaja, ordentlig kosekveld med andre ord [:D][:D]

Ja disse regninge er fæle! HUff.... [:'(]  Noen mnd føler man lønna blir ut av henda før man rekker å blunke!
Det er ikke godt med fæle ekser [8D] Du får sende han en ordentlig kjefte mail[;)]

Back
Topp