HVA DRIVER DERE MED DA?

trulte7612

Forelsket i forumet
På e lørdagskveld som dette? selv sitter jeg og slapper av i sofaen[:)]

Sitter her og vurderer på om jeg skal spise noe mat...Eller om det bare blir noe snop[8|]

Og lille nurket ligger i magen og hikker[:D]

Nå har jeg akkurat fått Ine i seng, så nå skal jeg synke godt ned i sofaen.

Ellers er sambo ute med jobben, så det blir stille og rolig her.

Har vært i besøk til min farmor og farfar idag. Og der ble det servert snitter. Og Guuuud hvor jeg spiste. Spiste iallefall 8 stk. det var så godt. Og kake da. Tror jeg aldri har spist så mangen før

Jeg har bakt prinsessekake, men jeg klarte dessverre å svi den litt[:@]. Passet visst ikke nok på, men den stod ikke så altfor lenge. Ikke så gale da, er spisandes. men veldig plagsomt. Skulle lage den til familiebesøk imorgen, men fant ut at jeg heller lager en ny imorgen. Rekker det før besøket. Så da kan jeg spise kake no også...he, he....Tar av det svidde på toppen da....

Har akkurat spist jeg...biff...slottspoteter...bearnaise...agurk og paprika til[:)] Så mett at jeg tror jeg DØØØØØØØØØØR[8D] Også akkurat sett Farmen da...[:)]

akk sett farmen, meininga at æ å sambo ska ut å spise men han er sinnsyk fyllesjuk etter firmafest igår så litt usikkert enda. Ellers bare slappet av[:)]

Jeg ligger hjemme på sofaen å ser direkte overføring fra hingste kåring i herning (hestegreier).
Pleier å hver der vært år, men i år blei d for tungt å gå å traske på en messe hele helgen nå.
Ellers er jeg alene for min kjære er i Geneve på bilmesse med jobben

Nettopp kommet hjem fra byen, vært på kafe og spist kake[:)] Nå skal jeg bare slappe av og kose meg i sofaen!

I dag har vi vært i bursdagsselskap til nevøen min som ble 6 år! Masse gode kaker, er fremdeles mett!!! [:D]

Ellers sitter vi bare å ser på tv og slapper av!!!!

I dag har vi vært på mc messen og ute og kjøpt gave til min lille jente som har bursdag på fredag. Kjøpte ny seng til henne! Håper hun blir gla [:D]
Og så har vi hatt besøk av svigermor og sett på film.
D[:D][:D][:D]ytta i meg omtrent 1 kg smågodt og pottis! Deilig på en lørdag! [:)][;)][;)]

Idag kjeder jeg meg skikkelig mye. Er egentlig sulten. Fikk sinnsykt lyst på biff nå. Din skyld Cece_28.04.07[:D]
Utrolig lenge siden jeg har spist det nå.

Blir vel ristet brød med leverpostei på. det er snadder. Og mye smør. Også et glass O`boy

Back
Topp