Hva driver alle med??

Nina 23

Betatt av forumet
Heisann. Satt her å lurte litt på hva mange av dere gjør på om dagene nå som dere er gravide?
Jeg er sykemeldt og lurer på om noen har noen gode tips til hobbyer o.l
Blir litt kjedelig i lengden å bare gå rundt... Men får ikke jobbe pga jobben er altfor tung i forhold til hva jeg kan gjøre nå... ellers føler jeg meg i super form da:-)

Tenkte no bare å spørre jeg hva dere jobber med eller hva dere gjør på om dagene??

Hei å hopp!!

Jeggår også sykmeldt, forbud fra legen om å jobbe! Selv om jeg føler meg helt frisk, så har jeg en rygg som er litt dårli! [:'(]

En kan jo sitte her å skravle litt, er vell de dagene går mest til tror jeg! [;)] Ikke akkurat så mye å finne på i ålesund da! En kan jo ta seg en tur på bingo.. hehehehe [8D]

heheh måtte le litt her ja.. bingo.. haha

Nei du har rett i at det er lite å finne på her ja..
Jeg gjør ikke så mye selv om dagene.. kjeder meg endel nåe samboeren er på jobb...

Hei!
Uff, veit hvordan du har det. Helt utrolig kjedelig å gå hjemme.... Går jo an å gå seg noen turer hvis man er i form til det? Eller begynne på et håndarbeidsprosjekt av et eller annet slag? Høres ikke så spennende ut kanskje, men det får jo tida til å gå! [:D]
Fint nå om sommeren når det er fint vær, da kan man jo ta med seg ei god bok og reise på stranda [:)] Sikkert fler du kjenner som ikke er gravide som kjeder seg også!!

Jeg bruker nok endel tid her på babyverden, men det er jo ikke heltidsjobb da [8D]

Har strikka litt, ommøbelert litt, rydda hus, vaska klær, laga mat,.. prøver å få gått en tur hver dag, men er ikke så flink til det.. (rettere.. veldig flink til å finne på grunner for å ikke gå)

Har vert mye kvalm og endel sånne "vondt i magen" greier.. kan det være kynnere så tidlig tro?
så det er liksom ikke alt jeg orker å være med på.

Er ganske ny på stedet og kjenner stort sett bare noen eldre slektninger her, så det er ikke mange å finne på spillopper sammen med heller da[8|]

Er også interessert i hva dere andre gjør for å få tiden til å gå..[8|]

Jeg sover så lenge jeg klarer (får uansett alltid sove på kvelden), og så rydder jeg litt og slik, og så sitter jeg en del med pcen! [:)] Tiden går ikke så sent da! Også ok å finne en eller annen såpeserie e.l å følge med på [:D]

[:)] Hvor jobber du i barnehage da??
Er ikke det travelt når du er gravid? for der skal det jo skje noe hele tiden:-))

Klem

Heihei!
Jeg har vært sykemeldt siden i april jeg, så begynner å bli riiiimelig lei av å bare være hjemme. Alle er nå så opptatt med sitt, så blir mye tid alene.. og da går jo tida så saaakte. Men nå er det vel ikke så lenge til jeg får nok å henge fingrene i.. Man har vel bare godt av å slappe av litt. Hvartfall nå rett før termin[:D] Sitter nå me pcn og skravler med dere, og ellers småpjusker litt i hjemmet. Mamma er også sykemeldt for tida, så passer meg utmerket å ta meg en tur til henne en gang om dagen[;)]

Klem til dere[:)]

hei jeg har vært hjemme siden sommerferien begynnte på skolen jeg...
så har vært hjemme snart i 2 mnd. men i begynnelsen av ferien så var jeg veldig mye på stranda, men nå er det så kaldt for tiden så nå bruker jeg ganske mye tid her på babyverden [:D] ellers så rydder jeg. [;)] for det er jo ikke mye annet som skjer rundt her...

Hei,
Hadde jeg kunne gått hjemme skulle jeg lest alle bøkene jeg ikke har tid til, lært meg å strikket og sydd, slik at JEG kunne hatt noe JEG hadde laget til bebisen, ellers om jeg hadde hatt tid etter alle disse sy og strikkekursene ville jeg tatt opp igjen engelsk og spansk eksamen, eller kanskje lært fransk?? Som du skjønner jobber jeg fullt, men dette er mine drømmer hva jeg ville gjort om jeg hadde gått hjemme.. [:)]

Back
Topp