Hva drikker du på fest??

Linselusa

Forumet er livet
VIP
Ja hva liker du å drikke??

Jg drakk mye ice før, men orker ikke all den kullsyra
Sist gikk jeg på en small med bacardi razz.. haha

går mye i jeger og battery! ellers hvitvin eller cider.. liker ikke øl.. som jeg håper det blir litt plass til en liten drink i sommer etter lille gutt er kommet ;)

har hatt dilla på long beach, litt det samme som long island, bare med tranebær istedenfor mye av det andre :P
ellers er jäger og battery en slager..
Men stortsett går det i rødvin :)
Drakk mye riesling en peiode, men det ble for sur/søtt etterhvert.. er ikke glad i tørre viner, så jeg fant ingen annen jeg likte :)

Bacardi Razz og Cola Zero eller cider :) Kan og kosa meg med baylis, dooleys eller lignande likør med kaffi, eller sheridan :P

Nå om dagen drikker jeg jo ikke :-P
Men pleide å bli pils eller hvitvin :-)

Sent from my HTC Vision using BV Forum

Hvitvin, kaffi og bayles,

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Er veldig sjelden på fest etter at vi fikk gutten, men om jeg er på fest kan jeg drikke mye forskjellig, før gikk det mye i forskjellig vodka med noe brus eller juice.
nå går det mest i øl og vin + en og annen drink :-)

I flere år har jeg drukket hvitvin, men i det siste har jeg blitt litt mettet på det.
Eventyrdram er godt (razz og rødbrus), ellers drikker jeg pærecider eller Smirnof Ice, eller Mickey Finn.
Utvider stadig lista, men det er lite jeg har kjennskap til og vet at jeg liker.
Må ha noe som ikke smaker sprit, og øl klarer jeg ikke å drikke mer enn en eller to av, så det er mer til sommer og tørrfisk.

fest?
de få gangene i året jeg er på fest går det i mye forskjellig. Hvitvin, cider og div drinker.

Drikker stort sett vin eller cider, avogtil er det noen som klarer å lure meg på teqilaen.
Redbull og vodka er rågodt :) men det drikker jeg sjeeeelden, for får en helt forferdelig
dagen derpå av den blandingen.

Jeg er av den kjedelige sorten å drikker det samme på fest som jeg gjør hele tiden ellers, kaffe, cola og annen brus.

Back
Topp