Hva drikker ditt barn

Vann til middag og som tørstedrikke, av og til saft. Får leskedrikk en gang i blant. Til frokost og lunsj får hun melk. Til kveldsmaten får hun biola. Brus drikker hun ikke, liker nok ikke kullsyra..

Her går det kunn i vann mellom måltidene og til middag. Melk til brødmåltider. Lørdager er det en kopp med juice.

ORIGINAL: enellerannen

Stort sett vann, litt melk, en sjelden gang juice.

Samme her , bare han har baby juicen[;)]

Vann

Av og til utvannet eplejuice

Melk, vann eller juice. Hun får velge selv. Og av og til får hun litt pepsi max.

Melk til brødmåltidene, vatn ellers og Biola blanda med litt melk til kvelds![:)]
(Han er heilt vill etter biola)

Melk til måltider, vann som tørstedrikk.. Juica, saft eller Biola til kos etter middagen..

ORIGINAL: drun

Melk til brødmat og vann ellers.

Sign.

Noen ganger kan hun få smake bittelitt juice av mitt glass, men bare hvis jeg drikker lavsyrejuice. Nå er jo frøkna mi lita enda, men jeg ser ingen grunn til å innføre saft og brus på en lang stund enda! [:)]

Vann eller melk, han liker hverken saft eller juice og det er jo bra for tennenehans at han ikke liker. Brus har han smakt 2 ganger i sitt liv og det var ihvertfall ikke godt.

Vann når de er tørste
Melk til brødmåltider

Hender de får litt juice i helgene

ORIGINAL: enellerannen

Stort sett vann, litt melk, en sjelden gang juice.

Melk til frokost og kvelds, vann/juice til lunch og vann til middag. Som tørstedrikk får han stort sett vann og av og til smoothie, og morsmelk.

Han drikker vann og melk.

Til maten: Vann.
Til "kos": Utvannet fruktjuice (50/50) uten tilsatt sukker.

Han var allergisk mot melk før, og er fortsatt litt følsom, så gir ikke mye melk til drikke.
Før drakk han soya-, ris- eller havremelk, men etter å ha smakt vanlig melk er han ikke så interessert i det lenger.

frokost og lunch drikker de melk,middag er det vann,kveldsmat er det melk eller noen ganger appelsin juice, blei anbefalt dette av helsesøster å gi litt appelsin juice til spesielt grøt. men de vil helst ha melk stort sett, de er glad i melk.

vann gjennom hele dagen

Morsmelk og vann[:)]  Så hender det han får litt juice og smoothie på boks  (nestle/småfolk) når han er hos andre og jeg ikke kan gi han mm. Bare så jeg er sikker på at han får nok væske. Når han blir større kommer jeg nok til å gi han et glass eller juice pr dag ja. De trenger litt variasjon. Kun melk og vann må bli innmari kjedelig!!! Så lenge man gir det ene glasset ser jeg virkelig ikke problemet...[8D]

Hovedsaklig vann. Av og til får han eple eller appelsinjuice utblandet i vann. Vi er i en periode uten melk nå, og det er tøft for lillemann. Drikker ofte smoothie da [:D] (uten yoghurt)

Nå er han jo i barnehagen- men melk til frokost, melk til lunsj, vann med isbiter til middag. Iiiiiskaldt vann med isbiter er jo digg[:)]

Back
Topp