Hva drikker dere..

bacardi lemmon,cola og fersk lime[:)] MMMMMmmmmm dette er min all time favoritt.
så kommer baileys og corona med lime[:)][:)]

rødvin[:D][:D] [:D]savner såååååå litt rødvin.. Eller en kald tuborg[:)] mmm... Tenke seg til en hel sommer uten en kald øl i varmen..[8D]

Øl og vin blir FIN [:D]

da tror jeg jeg tar meg et lite glass med tuborg....nøyaktig 10 mnd siden jeg drakk sist [:D][:D][8D]

Øl[:)]

Er så lenge siden jeg var ute/drakk at jeg rett og slett ikke husker hva jeg liker[:-]

en flaske bacardi razz eller apple på forspill og drinker,shotter og baylis ute[:D]

ORIGINAL: Looney

Smirnoff ice - eneste jeg ikke blir dårlig av. Drikker noe drinker på byen og da, men kun drinker med vodka. Er meget sær i drikkeveien ja.

Her også. Kan drikke noen få viner som Chablis og noen andre jeg ikke husker navnet på. Men er veldig sær.

Jeg liker rødvin veldig godt! Men blir så blå av det, så det er mest til hjemmekos.

Ellers liker jeg tørr hvitvin, og øl.

Liker ikke noe særlig drinker, rom&cola eller Gintonic, ginrussian hvis jeg skal drikke noe sterkere saker.

Hater alle klissete søte drikker og drinker.

VK blue [:D]

Hvitvin, champagne, cider og drinker! Eeelsker strawberry daiquiri og andre søte/syrlige drinker! Øl er no, no [:D]

Drikker jukse vin[:D] Solbærvin. hehe. Eller drinker og hvitvin.

Hvitvin

Vin til kos, og øl når jeg skal ut [:)]

litt drit for jeg drikker som regel alt for mye rart.. rareblandinger av kanskje en øl, litt vin ett par drinker ett par cider og litt av det meste.. off.. hørtes ikke gudd.....

Jeg drikker et par øl, drakk sprit før, men det var før jeg fikk barn.
 Føler ikke slike fyllekuler passer seg lengre og jeg har det faktsik mer gøy nå når jeg er ute enn tidligere[;)]

Liker best lyse øl, slikt mørkt julebrygg og slikt er helt forferdelig.

Øl,eller en god hvitvin. Baylies er også kjempegodt. [:D]

Back
Topp