Hva drikker dere?

Elsker pepsi max, men får sånn halsbrann av d:( så vann m sitron drikker jeg mye av:) litt saft og kanskje en kopp te til morgenen :)

Her drikkes det melk, farris (sitron) og litt cola. Og vann :)

Her går det for det meste i vann også pepsi max da, men den dumme brusen vil jeg prøve å kutte ut etterhvert :)

Her går det i saft, sjokomelk og cola.. Er avhengi av cola, men drikker ikke mender med det. Må bare ha litt hver dag, sånn ca.2-3 glass :) Ikke store glass heller... :P Liker ikke vann, til min store fortvilelse... Må ha smak i det jeg drikker!

Her går det i vann, jus og funsaft.

Stort sett vann og et par kaffikopper i løpet av dagen.. Av og til litt juice eller saft:)

Til vanlig elsker jeg pepsi max, men det klarer jeg ikke nå pga kvalmen, så her blir det kun vann. Kaffe klarer jeg ikke lukta av heller lengre.

Kaffelatte på morgenen (de få morgene jeg ikke holder på å kaste opp).. Ingefærte, de morgneene jeg holder på å kaste opp så rasper jeg ingefærrot og koker te på dette.. Hjelper godt, men begynner å bli temmelig lei den ingefærsmaken nå :-( Ellers sgå det i endel tranebærjuice (ikke noe UVI på meg nei..), vann i flaskevis og av og til et glass max eller to..

Bruuus !! Det er ikke bra! Men prøver å holde meg lengst mulig og til maks to glass som er anbefalt.
Har handler masse eplemost nå pga satser på det er bedre:-) var tilbud 3 for kr10. Samboer handler 4 kasser til meg :-D

Prøver holde meg til vann og max to kopper kaffe i ukedagene. Men har måttet drikke endel appelsinjuice i det siste pga lavt jern. Prøvde si til legen at det ikke er sunt med all denne juicen for tennene. Men det skulle jeg bare overse for jeg MÅTTE fåbopp jernlagrene. I helgene blir det brus i tillegg.

Kan tranebærjuice redusere sjansen for UVI altså?

Jeg fikk beskjed om begynnende Uvi hos legen i forrige uke.. Rett på butikken og kjøpte tranebærjuice og borte ble det ;-) brukte det til min datter også da hun hadde UVI som 2-åring :-)

Her går det i vann! Liker ikke smaken av te, kaffe eller brus etter jeg ble så utrolig kvalm. Gleder meg til kvalmen avtar! :)

Har ikke hatt særlig lyst på brus i det siste! Drikker litago sjokomelk ;) litt brus av og til og litt kaffe!!

Drikker mest vann og te, og litt juice av og til. Drakk en god del Pepsi max før, ikke har ikke lyst på det nå... greit nok det;)

Min store last har blitt cola etter jeg ble gravid... Liker vanligvis ikke cola, men pga ekstrem kvalme, er det det eneste jeg orker :P

Back
Topp