Hva drikker dere?

**LeNe**

Betatt av forumet
Oktobermirakler 2013
Drikker dere brus, kaffe, saft?
Hva går det mest i ? :-)

Drikker Cola for det meste :)

To kopper kaffe, litt saft og brus (helgene), men aller mest vann.

Godt med brus, men prøver å drikke en del vann også :)

vann og cola zero...men prøver å kutte ut den dumme brusen!

Det er ikke bare bare og kutte brusen, vet alt om det:-)
Men det går faktisk veldig bra og drikke vann og saft :-)

Vann, vann og... kaffe!!!
Jeg er avhengig av kaffe, men har klart å komme i en rutine hvor jeg får i meg to kopper i løpet av en arbeidsdag.
Vanligvis er jeg veldig glad i Pepsi Max, men nå liker jeg ikke -kanelsmaken-.
Så da går det i den røde farris bris...

Her går det i vann, bonaqua, og noen ganger saft.

Jeg drakk en del kaffe før jeg ble gravid, men nå frister det ikke med kaffe lenger siden jeg blir kvalm av lukta.

Vann og appelsinjuice.. Drakk mye kaffe før, men takler ikke lukta noe særlig.. 1 kopp om dagen går greit, men er ikke alltid jeg orker..

Vann for d meste, men bringersaft, kaffe og te;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vann, vann, vann ;) Elsker vann og liker verken brus eller saft eller kaffe :P Så heldig med den ;)

vann og pepsi max, er avhengig av pepsi max hehe

Vann og svak saft har jeg funnet ut at passer best når jeg er kvalm. Er til vanlig stor fan av Pepsi Max, men det smaker ikke spesielt godt lenger.
En ny slager er o'boy! Nam!

Jeg er ALT for glad i brus dessverre.
Men nå prøver jeg å kutte ut. Har byttet ut brusen med 50/50 eplejuice, farris bris.
Hvertfall litt bedre. Også er det faktisk veldig godt, særlig nå når en går litt sånn små uggen.

Ellers så går det i saft og melk. /sjokolademelk.
Vann liker jeg faktisk ikke, klarer ikke få det i meg :(

Iste, grønn te, vanlig te, appelsinjuice, druejuice og cola zero. Så mye vann jeg kan klare, somregel bare ett glass.

Pepsi maxer her og, men drikker mye mindre nå. Drikker en kvart kopp kaffe når jeg kommer på jobb om morgenen. mest for syns skyld (smaker pøkk). Drikker ellers melk, juice og vann.

Drikker mye vann og en-to kopper te i løpet av arbeidsdagen. Og et glass juice i lunsjen (har gratis juice i kantina). Så drikker jeg vann og saft + litt pepsi max av og til her hjemme, klarer ikke kutte det helt ut :-)

Back
Topp