Hva drikker dere??

Emani82

Elsker forumet
Her går det mest i vann eller sitron brus( eneste som hjelper på kvalmen)
 
Her går det dessverre mest i brus, fordi jeg er så sinnsykt kvalm.
Men prøver å få i meg vann også.
 
Vann er eneste som ikke gir bismak, så bare det. Men, klarer ikke beholde noe av det, så spørs hvor lenge kroppen fikser dette !! Hadde en periode forrige uke der all væske måtte testes. Juice, smoothie, brus, sjokomelk, melk osv osv.. Havnet på vann.
 
Jeg drikker det jeg har lsyt på, bortsett fra alkohol da.
 
Jeg er så tørst hele tida, så har vannflaska lett tilgjengelig. Kaffe, som jeg egentlig elsker er ikke på ønskelista lenger. Æsj! Ellers er jeg ikke kvalm enda. Nesten så jeg håper at jeg blir det, tar kvalme som et godt tegn. Jeg var ikke kvalm sist, da det gikk galt. =)
 
Jeg drikker mye hjemmelaget ingefærdrikk (eller te om du vil), syntes det hjelper på kvalmen, og det føles liksom litt sunt.. :)

Koker opp vann med ingefær i skiver, skrur av plata når det koker og lar det trekke litt, tilsetter sitronskiver, litt honning og av og til mynte for variasjonens skyld
 
Er egentlig bare kaldt vann som frister, men må tvinge i meg ren cola si jeg hatt så mye diare og mister balansen men smaker IKKE godt 
 


champi skrev:
Jeg drikker mye hjemmelaget ingefærdrikk (eller te om du vil), syntes det hjelper på kvalmen, og det føles liksom litt sunt.. :)

Koker opp vann med ingefær i skiver, skrur av plata når det koker og lar det trekke litt, tilsetter sitronskiver, litt honning og av og til mynte for variasjonens skyld



Takk..høres ikke dumt ut.. Mm....
 
Vann, pepsi max og melk. Mest vann og melk om dagen da det ikke hisser opp magen! :p
 
Jobber iherdig med å kutte ut kaffe, har gått fra tre kopper vanlig kaffe for dagen til en kaffelatte...i mitt hode er den litt mindre koffein i...
Har klart å kutte ut cola zero, men drikker litt solo og 7up light, for savner kullsyren litt, men har kuttet drastisk ned...
Ellers går det i vann, masse vann...
 
Vann og melkMå drikke melk siden halsbrannen har kommet allerede:/
 
Desverre blitt endel brus og juice og alt for lite vann.. men skal prøve å skjerpe meg framover!
 


champi skrev:
Jeg drikker mye hjemmelaget ingefærdrikk (eller te om du vil), syntes det hjelper på kvalmen, og det føles liksom litt sunt.. :)

Koker opp vann med ingefær i skiver, skrur av plata når det koker og lar det trekke litt, tilsetter sitronskiver, litt honning og av og til mynte for variasjonens skyld


Jeg drikker også ingefærte, maange kopper om dag. Har en litt annen verjson, legger ingefæren i koppen og heller kokt vann over, og tilsetter en dæsj fersk lime.. Mmmm. Hjelper mot kvalmen den også :) Bruker du fersk mynteblader i?
 


champi skrev:
Jeg drikker mye hjemmelaget ingefærdrikk (eller te om du vil), syntes det hjelper på kvalmen, og det føles liksom litt sunt.. :)

Koker opp vann med ingefær i skiver, skrur av plata når det koker og lar det trekke litt, tilsetter sitronskiver, litt honning og av og til mynte for variasjonens skyld


Jeg drikker også ingefærte, maange kopper om dag. Har en litt annen verjson, legger ingefæren i koppen og heller kokt vann over, og tilsetter en dæsj fersk lime.. Mmmm. Hjelper mot kvalmen den også :) Bruker du fersk mynteblader i?
 
Ja hvis jeg har.. Det begynner å komme i hagen nå:) Ellers har jeg frosset ned fra forrige sesong
 
Jeg drikker vann, masse :) og sjokolademelk innimellom, og biola for magens del..
 
Vann hovedsakelig.

Men cola zero hjelper foreløpig litt på kvalmen når den kommer........gruer meg til det slår til for fullt.
Forrige gang kicket det inn i uke 7...........føler med dere andre og krysser alt jeg har for at jeg ikke får mer kvalme enn jeg har nå.......
 
Back
Topp