Hva drikker dere?

Som tørstedrikk drikker jeg vann nå etter at jeg ble gravid- før drakk jeg nesten bare brus. Ellers drikker jeg appelsinjuice til brødmat for å øke jernopptaket (melk hemmer jernopptaket) og så blir det litt brus av og til.

jeg drikker som regel følgende i løpet a en dag:

1 rosa 0,5 bon aqua
1-2 L vann
0,5-1 L melk
1 glass juice (den nye med appelsin/gulrot-eller hva faen-) er kjempegoood :-D

er egentlig hekta på sjokomelk, men plutselig klarte jeg ikke drikke det lenger etter at jeg ble gravid... bare veldig sjelden...

vann, melk og litt juice..[:)]. hadde d ikke vært for lille gullet i magen min hadde nok dette inlegget sett litt andreledes ut jah[8D]

masse vann og kakao i blant

Vann, vann og atter vann. Men etter storm skrøt om boller og kakao er kakao blitt en ener [:D]

Vann, melk og eple-, appelsin-, drue- eller frokostjuice. Drikker lite brus, og hvis jeg drikker det blir det vanlig brus m/sukker, vil ikke proppe kroppen med mer kunstige tilsetningsstoffer enn nødvendig....

I går startet jeg på mn leve sunt fremover periode som inneholder trening og ikke noe søtsaker...
Jeg girmeg lov i helgene da, fra og med fredag til søndag kan jeg spise det jeg vil og drikke det jeg vil og da går det mest på villa brus.
Men ellers prøver jeg å være flink og drikke masse vann, farris og appelsinjuice [:)]

Cola, cola og atter cola[:D]

VANN!! Det er å blir den beste tørstedrikken, ever[:D]

Men unner meg et galss brus ihelgene for kosen da, mens sambo tar en øl eller noe[:)]

Drikker bare vann. Har mugger stående på kjøkkenet, stua og i kjøleskapet [;)]

Prøver å drikke mest mulig vann, men ellers blir det litt forskjellig typer juice/saft. Melk og te til brødmat. Minst mulig brus.

Back
Topp