S souma Betatt av forumet 15 Des 2010 #1 freekort? dekker den oxo gynekolog eller bare faastlege? tkker[:)]
RedElf Elsker forumet 15 Des 2010 #2 Jeg har vært hos mange spesialister og alt er dekket der hvertfall.....
P Pearl Forumet er livet 15 Des 2010 #4 Henvisning må man såvidt jeg vet alltid ha når man skal til spesialist.. Legen skal vurdere det medisinske behovet for time hos spesialist...
Henvisning må man såvidt jeg vet alltid ha når man skal til spesialist.. Legen skal vurdere det medisinske behovet for time hos spesialist...
S souma Betatt av forumet 15 Des 2010 #5 ORIGINAL: Pearl Henvisning må man såvidt jeg vet alltid ha når man skal til spesialist.. Legen skal vurdere det medisinske behovet for time hos spesialist... ja, kunne dratt til min gyn men har ikke time før noe i janvier! derfor lurte om jeg kan ringe omkring å høre
ORIGINAL: Pearl Henvisning må man såvidt jeg vet alltid ha når man skal til spesialist.. Legen skal vurdere det medisinske behovet for time hos spesialist... ja, kunne dratt til min gyn men har ikke time før noe i janvier! derfor lurte om jeg kan ringe omkring å høre