Hva burde jeg gjøre med denne seksjonen??*bilde*

Hadde du lakket den sort eller brun-nesten-sort, så hadde den passet perfekt til min seksjon, som er i nesten samme stilen.
Kjøpte vår på loppis for ca 7-8 år siden, og er kjempeglad i den. 

LittleMonkey skrev:
Jeg ville pusset den og malt den blå eller rosa og tapetsert med denne tapeten inni hyllene

Ville også byttet håndtakene ut med noe i denne duren

Og hatt den på et barnerom :)

*LIKER* :)

jeg ville malt den grå! med hvitt, rosa eller blå inni, avhenger av hvem som skal bruke den :) selvfølgelig byttet knotter :)

Den skal stå i stuen, så ikke til barnerom

Ja det er relativt glatt treverk.

Så da pusser jeg lett og bruker oljemaling. Er det sånn at oljemaling fungerer best på glatte og harde overflater??

Ja, men du burde bruke heftgrunn først :) ikke beis hvertfall, for det vil ikke fungere. Det kommer aldri til å trekke inn. oljemaling vil tåle mer, som er en fordel hvis det skal stå ting inni som blir flytt litt på, og der gjør oxo heftgrunninga sitt ( at malingen vil sitte bedre på ) :)

Jeg ville ikke ødelagt et møbel jeg hadde arvet ved å pusse det opp jeg.

LittleMonkey skrev:
Jeg ville pusset den og malt den blå eller rosa og tapetsert med denne tapeten inni hyllene

Ville også byttet håndtakene ut med noe i denne duren

Og hatt den på et barnerom :)

hvor er denne tapeten å få kjøpt? den var nyyydelig til barnerom! 

enten lagt den ut på finn, skrevet "retro kommode til salgs" eller malt den hvit og overpriset den bare fordi visse folk betaler mye mer med en gang et møbel er hvitt, og med prikk over i`en malt på et fransk ord med sjablong

Back
Topp