Hva bruker du...

Eos leppepomade eller en fra iherb, husker ikke hva den heter. Eller leppestift hvis jeg gidder sminke meg skikkelig. :p

Avene leppepomade

Lepomade uten farger men kan bruke med farge om jeg skal piffe litt opp

Lypsyl, og Purelan når leppene er som tørrest (får riktignok ikke kyss fra mannen når jeg har sistnevnte på ettersom han synes det er så seigt og ekkelt:p)

Vaselin

hadde en sånn dr.resue men di var vist ikke så bra var det ikke så ? :P men de var gode og jeg følte leppene ble sånn friske etterpå jeg har smurt de.. men jeg er dårlig på det fordiom jeg har veldig tørre sprukne lepper...

Carmex❤️ Oppdaget den for et par år siden og kommer aldri til å bruke noen annen leppepomade igjen - den er fantastisk! Bruker den til hverdags og smører morgen-ettermiddag-kveld og har silkemyke lepper:P
Om jeg vil ha litt ekstra glans bruker jeg Purelan - føler den plumper leppene litt også. Og til fest bruker jeg en lys rosabeige leppestift fra YSL:)

Last edited:
Aloe lips eller Dr.Lipp :)

Kokosolje hvis jeg skal ut i kaldt vær eller ringblomstsalve hvis det er tørre lepper :)

Blir mer sår i leppene av lipsyl, så prøver å slutte :P
Prøver å finne noe som ikke gjør vondt verre i overgangen, sliter med såre lepper da jeg har brukt mye lipsyl over lenger tid.

Back
Topp