Hva bruker du?

ToSmå2010

Forumet er livet
Når du legger inn bilder??

Jeg har brukt imageshack til nå, men nå må jeg visst registrere meg for å få den direct linken.. Å det gidder jeg ikke.. Hva bruker du?? [8|]

Facebook :)

Har ikke lagt ut bilder etter ImageShack forandret seg jeg :s

Photobucket.com .. Vet ikke om det er det samme.

imageshack og facebook :)

Picasa [:)]

Jeg bruker som oftest facebook. 

ORIGINAL: lillebebis

Har ikke lagt ut bilder etter ImageShack forandret seg jeg :s

sign[8|]

Har registrert meg på ImageShack for lenge siden jeg, så bruker det... Når man er registrert der har man jo mulighet til å slette bildene derfra i ettertid, det har man ikke hvis man ikke er registrert.....

Photobucket, facebook og bloggen min.

ORIGINAL: kikja

Har registrert meg på ImageShack for lenge siden jeg, så bruker det... Når man er registrert der har man jo mulighet til å slette bildene derfra i ettertid, det har man ikke hvis man ikke er registrert.....

Men får man ikke masse reklame mail åsånn?? [:-]

Du kan laste opp bildet på Imageshack på vanlig måte. Så kan man jo ikke trykke på direkte linken lenger, men hvis du trykker på bildet så det blir større, kommer det opp alternativer på høyre siden. Og der er den vanlige Direct Link-en [:)]

ORIGINAL: ToSmå2010

ORIGINAL: kikja

Men får man ikke masse reklame mail åsånn?? [:-]

Jeg har ikke fått noe nei...

Jeg har registrert meg på Imageshack sånn at jeg har bedre kontroll over bildene og kan slette de uten å måtte gå tilbake til trådene. Har ikke fått noe reklame.

Back
Topp