Hva bruker deres 4 åringer i bhg til innesko??

• Trådstarter Trådstarter *BV addict*
  • Opprettet Opprettet
B

*BV addict*

Guest
Storesøster i huset trenger nye innesko.
Jeg tenkte først på Rhode sko men har ikke str hennes.
Så nå står jeg mellom Ecco sko (borrelås over ankel, åpen oppå skoen, litt netting her og der så den puster godt, tynn , myk og lett) Kan nok brukes som innesko og som sko på sommeren.
Ellers tenker jeg på en Ecco sandal.

Hva tror dere?

her bruker de ikke sko inne verken hjemme eller barnehagen
men vet mange bruker slike crocs

Snuppa har alltid brukt sandaler i barnehagen, og det kommer nok lillebror til å gjøre også.

Her bruker sjefen sandaler i barnehagen. De fleste ungene der bruker sandaler ser jeg.

Selv sverger jeg til Rhode.
Men siden det ikke er igjen str hennes så ble jeg brått litt i tvil.
For meg er det viktig at dem er lette, pustende, godt bøyende såle, godt støtte
og gjerne antiskli !

bruker robeeze..

fant hennes str på www.lillemartine.no

Mi er bare 3 år da, men ho bruker sandaler me borrelås... Sånne enkle lette europris sandaler [8D] Gidder ikke å kjøpe noe dyrt som ofte blir rotet bort, og som ho bare ska bruke inne.

Da har jeg kjøpt og bet Ecco sko til henne, så da håper hun liker dem[:)]

Jeg har Ecco sandaler og er fornøyd med det. Tøfler kan hun ikke ha, for hun svetter sånn[8D]

crocs og sandaler [:)] 
alt ettersom dagformen.. [8D]

hvorfor bruker barna innesko i barnehagen?

i våres barnehage er det ikke vanlig med innesko.... så lurer på hvorfor...[:)]

ORIGINAL: *Aulile*

Brannsikkerhet[;)] Hvis det begynner å brenne/brannøvelse og barna må gå ut i regnet/snøen i sokkelesten[:-]

Crocs, de tre minuttene hun gidder å ha dem på i løpet av en dag...

ORIGINAL: Gitte__

Brannsikkerhet[;)] Hvis det begynner å brenne/brannøvelse og barna må gå ut i regnet/snøen i sokkelesten[:-]

Sign, pluss at det er lett for at det blir litt gris på gulvet i løpet av en dag i barnehagen, og det er ikke alltid så lett å få tørket det opp før noen har tråkket i det. Da er det veldig kjekt at de har noe annet enn bare sokkene på beina.

Jeg ville ikke anbefalt crocs egentlig. De faller lett av, og ender opp alle andre steder enn på beina.

ORIGINAL: Leilani

ORIGINAL: Gitte__

Sign, pluss at det er lett for at det blir litt gris på gulvet i løpet av en dag i barnehagen, og det er ikke alltid så lett å få tørket det opp før noen har tråkket i det. Da er det veldig kjekt at de har noe annet enn bare sokkene på beina.

Jeg ville ikke anbefalt crocs egentlig. De faller lett av, og ender opp alle andre steder enn på beina.

Jepp[:)]

bruker ikke innesko

Back
Topp