Hva bruker dere?

Citti

Forumet er livet
Hva vasker dere barnestumpen med?

Litt begge deler....[:D]

jeg bruker bare vann om det er tiss eller litt bæsj, men innimellom bruker jeg litt såpe på kluten[:)] bruker kun våtservietter hvis jeg er på et sted uten vann og må skifte på han, ellers bruker jeg vann og klut [:)]

jeg vrir våtserviettene godt i vann hver gang. De blir såre av våtservietter...[:o] Malin er aldri sår, så vi bruker minimalt med sinksalve [:D]

ORIGINAL: Tusull

Her er det KUN vann!! [:D]
Sebastian reagerer på våtservietter, så jeg lager mine egne med mesoft og vann når vi skal på tur.. Jeg syns den metoden er helt GENIAL!! (takk for det tipset for leeeenge sia, hvem det nå enn var!!)
Og på badet går det bare i vann ja.. De blir jo reine av det!! [;)]
det kan ha vært mitt tips [;)] jeg har gjort d samme lenge.. nå funker d fint å vri våtserviettene godt i vann [:)]

Jeg bruker for det meste våtservietter, men bruker klut på kveldene, siden hun ligger 12-14 timer i samme bleie.

Kun vann om det bare er tiss. Tørker av bæsjen med våtservietter, og vasker deretter med vann etterpå.

ORIGINAL: Eden

Bruker mesoft og vann. [:)]

Hva er det..? [8|] Litt begge deler her! [:)] 

Vi bruker vann og klut/mesoft når vi er hjemme, våtservietter når vi er ute på tur. Bader i kun vann med noen dråper babyolje i. [:)] Og vi har ikke hatt noen problemer med såre stumper... [;)]

Mesoft er kompresser/engangskluter man får kjøpt på apoteket. [;)]

Blir for det meste våtservietter, Alva reagerer ikke på noe til nå
(altså hun var flodd i stumpen når hun var to uker men da brukte jeg tørre serviette, sånne uten noen ting som man kjøper på appoteket, dyppet i vann) men etter dette har hun ikke hatt antydning til sår het,men hun ligger altid en god stund på kvellden og morgenen uten bleie, det var det som løste problemet når hun var to uker. da fungerte ikke noe annet, ble bare verre av sinksalve og pudder.

Bruker klut og vann hjemme og våtservietter når vi er ute[:)]

ORIGINAL: Eden

Bruker mesoft og vann. [:)]
Det bruker vi også[:)]

Back
Topp