Hva bruker dere

t0mmelise

Forumet er livet
som barnehagevogn?? 

Vi har emmaljungaen også har vi carena easy trille... skal vi bruke en av de eller skal vi kjøpe en billig barnehagevogn på finn.no?? 

Hvis du er kjempeheldig, sånn som oss, så har barnehagen en ledig vogn ;) Tror noen bruker Carena Easy i vår bhg... Hadde Emmaljungaen i bhg de første dagene – det var ikke noe gøy :/

Crazybaby har fått bhg.plass, men vi har ikke fått mer info enda. Har vært inne på tanken om å gå for en vogn som kan brukes til det formålet. Det spørs hvilke rutiner de har på det. Du får sikkert bedre svar fra noen andre som er litt mer into det enn meg.

Vi bruker simo vogna i barnehagen.
Og det er fordi den er 10 år og blir den skadet så blir den skadet.
Noe e tvila sterkt for da de ikke har brukt den annet enn å ha inne i soveskuret.

Hjemme har vi en emmaljunga vogn som vi kjøpte i februar.

har simo vogna ståanes i barnehagen...akkurat kjøpt ny trille til snuppa som hun har her hjemme, Carena Easy....
 simo vogna tar så mye plass, så syns det er kjempe greit at den bare kan stå i barnehagen :P

husker ikke hva vogna heter, men har hvertfall vår egen vogn der!:)) vi har en der, og en hjemmeemoticon

Ja tror jeg må høre litt med sistersen om hva jeg skal gjøre..((hun jobber der) 
Men jeg ser så mye forskjellig liksom.. noen som har gode lune vogner til noen som har de gamleste trillene uten kalesje eller noe :-O jaja.. vi får se :) 

Men bruker de vognen din til andre om din unge ikke sover en dag? Som jeg tenker så er det jo ikke så mye som kan skade vognen for de står jo i ett skur når de skal sove.. nå har jeg absolutt ingen erfaring men bare tanker :) 

Pisces10 skrev:
Vi bruker Emmaljunga Egde Duo-vogna i bhg. Ingen problemer med det : )

Sign.

Kjøpte en brukt Simo sportsvogn på Finn.no. Synes det er litt greit at vogna er lun og romslig å sove i.

t0mmelise skrev:
Ja tror jeg må høre litt med sistersen om hva jeg skal gjøre..((hun jobber der) 
Men jeg ser så mye forskjellig liksom.. noen som har gode lune vogner til noen som har de gamleste trillene uten kalesje eller noe :-O jaja.. vi får se :) 

Men bruker de vognen din til andre om din unge ikke sover en dag? Som jeg tenker så er det jo ikke så mye som kan skade vognen for de står jo i ett skur når de skal sove.. nå har jeg absolutt ingen erfaring men bare tanker :) 

i barnehagen jeg jobber i så gjør vi iallefall ikke d...

Back
Topp