Hva bruker dere....

¤Luga¤

Gift med forumet
...pengene dere får tilbake på skatten på???Sparer dere?Kjøper noe dere har ønsket dere??"Sløser" bort på shopping?
eller går de bare med i det store sorte hullet???

Jeg får tilbake 15600!!Yahooo!!

ORIGINAL: cerraliz

dem penga går storsett bort i masse regninger[:@]

Her også.. [:'(]

ORIGINAL: cerraliz

dem penga går storsett bort i masse regninger[:@]

Æsj[:'(]er redd de fort gjør det her også. Men, jeg føler at det er en bonus på en måte! At man heller kan unne seg noe fint for de!![;)]

Har ikke faatt oppgjoeret enda..Saa vet ikke...

blir nok shoppe litt ja.. hvis jeg får igjen

Jeg sparer til en skiiiiikkelig langferie neste januar [:D]

Har ikke fått min selvangivelse enda, så jeg vet ikke hva jeg får, men det blir nok ikke spesielt mange tusenlappene. Min kjære fikk 8500, men da har han fått hele lånet (og altså alt rentefradraget), jeg skal jo egentig ha halvparten av det da.

Pengene går inn i "den daglige driften". Dersom vi får det i juni, så har vi jo bryllupet og den påfølgende bryllupsreisen å bruke det på... Om vi ikke får det før til høsten, så vet jeg ikke, da blir det vel til regninger og julegaver...

vi må spare til bil...[&:]

får jeg igjen blir de satt på konto til de mnd vi må være hjemme med kontantstøtte, dvs de blir brukt til ferie[:D][:D][:D]

Det meste jeg fikk tebake en gang var 6000, å de brukte jeg på  å shoppe vår klær, å 17mai klær til barna [:)]

har ikke noe problem med hva jeg skal bruke de på,blir bestandig skyldig jeg[:D] ,men hvis jeg hadde fått igjen så hadde det vel gått til shopping,men hadde jeg fått ett større beløp så hadde jeg spart litt også

Vi skal ha ferdig kjellerstue + bad i kjelleren så pengene går til det, dekker ikke alt da selvsagt men en del[:)]

Eventuelle regninger og ferie.

"mine" (under 1000) går nok rett i "det sorte hullet"
Har ikke planlagt hva vi vil bruke de på i år, siden vi ikke visste helt hvordan det skulle gå med mannen sine skattepenger, men nå som vi vet at han får igjen går det vel sikkert endel til lilleknøtt og den stolte storebroren[;)]

Hvis vi får igjen SKAL jeg snope meg speilrefleks!! *krysse alt jeg har*

ORIGINAL: mammma86

jeg blir nok å shoppe litt jeg, sommerklær, eller spare til ferien[:D]

Mye å bruke dem på gett. Skal male og ordne huset utvendig, spare noe så gullet kan gå i barnehage, også blir det litt sommerklær til hele familien tenker jeg. [:)]

Her går vel alt til bryllupet vårt vil jeg tro, også skal vi til Italia så vel.. dem blir sikkert brukt opp alle sammen [:)]

SPARE SPARE SPARE til Gran canaria et år (allså ikkje i et år men en gang et el annet år)

Min kom i dag og fikk igjen mer enn jeg hadde trodd så kanskje jeg kan kose meg litt med dem alikevel og ikke bruke alt på regninger alikevel. [:)] 

You must log in or register to reply here.
Back
Topp