hva bruker dere som tilbehør til ribba?

Fjollefrua

Glad i forumet
inspirert av juletradisjoner...

Hva spiser dere ved siden av ribba?

Vi har f.eks. ALDRI hatt saus til, men det har svigers.

Vi har poteter, surkål, rødkål, medisterkaker, julepølse, svisker og tyttebærsyltetøy...

Poteter, surkål, rødkål, gulrot og saus. NAM! [:)]
En venninne av meg pleier å ha potetgull med paprika ved siden av. Har prøvd det, det var godt! [:)]

ORIGINAL: fjollefrua

Vi har poteter, surkål, rødkål, medisterkaker, julepølse, svisker og tyttebærsyltetøy...

vi har det samme som deg, men med saus som er laget av noe av skjyen fra ribba..pga barna

Vi har potet, sosisser, medisterkaker, surkål og sø.

ORIGINAL: fredagstroll

ORIGINAL: fjollefrua

vi har det samme som deg, men med saus som er laget av noe av skjyen fra ribba..pga barna

Vi har: ribbe/julepølse/medisterkaker, mandelpotet, rødkål,rosenkål, svisker og saus.

skal se om jeg husker det da siden jeg ikke spiser ribbe[8D]
ribbe, medisterkaker, medisterpølser, surkål, rødkål, brønnsaksblanding, saus, poteter

• Svineribbe
  • rødkål
  • surkål
  • erter (men de spiser ikke jeg)
  • SAUS (viktig viktig)
  • poteter

surkål, rødkål, kolerabi stappe, julepølser, poteter, kling, fett fra ribba[8D] 

det er vel det vi bruker å ha til[:)]

Her har ribbe og pinnekjøtt ! [:D]

Har poteter, surkål, rødkål, rabbestappe, sjysaus og brudevollmår til ! [:D]

ORIGINAL: Dollysmurfen

Saus er jo essensielt!!!

MHM............vet ikke om jeg ville hatt middag om jeg ikke fikk saus til ribba....

Poteter, sosisser, medisterkaker, rødkål/surkål, gullerøtter,rosenkål, tyttebærsyltetøy og saus.. tror det var det..

Svigermor lager MASSE tilbehør.. ALT du kan tenke deg.. fatter ikke at hun gidder[:-]

ribbe, julepølse/innmatpølse, medisterkaker, poteter, surkål og RIBBEFETT!!! eeelsker ribbefett.. haha[:D]

Vi pleier å ha: Mandelpotet, kraftig ribbesaus som er laga av ribbeskjyen, rosenkål, surkål, rødkål, medisterkaker, tyttebær og gulrøtter [:)] gleeeder meg til jul 

Poteter, gulrot, erterstuing, rødkål, tyttebær og hjemmelaget brun saus. Har som regel medisterkaker eller pølser ved siden av også.

Vi har:
rosenkål
babygulrot
erter
rørte tyttebær og tyttebærsyltetøy
hjemmelaget surkål
sosisser
julepølse
medisterkaker
gooood hjemmelaget brun saus med ribbesjya oppi
poteter, jeg bruker mandelpotet når jeg lager julemiddagen

O JUL MED DIN GLEDE!!![:D]