Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ville valgt mme da for å få nok fett Det er jo der nærmeste alternativet til mm.bruker dere mm, mme eller vann i kjøpegrøt?
Jeg har egentlig fått beskjed om å bruke mm, men sliter veldig med å time pumpingen da gutten på 5 mnd vil ammes hver andre time (døgnet rundt).
Vurderer derfor å gå over til vann.. men er det dumt?
Der sa du noe med mme i kveldsgrøten! Vi har begynt å gi mer grøt selv om han er 5 mnd siden han bare småspiser hele døgnet. Han har aldri ammet mer enn 50-60ml på et måltid, som gjør at han trenger ganske mange måltider i døgnet. Ganske tungt på natten. Kan bare huske en gang han har sovet mer enn 2 timer i strekk på natten . Håper er at grøt skal gjøre han mettere, slik at han ikke må spise seg opp om natten.Litt av alt. Brukte mest mm i starten for tilvenning. Brukte kjøpegrøt som allerede innholder melk så gikk over til vann. Men brukte MME i kveldsgrøten for ekstra god søvn. Kommer til å gjøre det samme med mini denne gangen også. Men så langt er det kun blitt MM da jeg enda har en del i fryseren.
Merket du foresten bedring i søvnen med en gang? Eller tar det noen dager?Litt av alt. Brukte mest mm i starten for tilvenning. Brukte kjøpegrøt som allerede innholder melk så gikk over til vann. Men brukte MME i kveldsgrøten for ekstra god søvn. Kommer til å gjøre det samme med mini denne gangen også. Men så langt er det kun blitt MM da jeg enda har en del i fryseren.
Det går litt tid, akkurat i oppstartsfasen med fast føde blir ofte søvnen noe dårligere pga at det er en stor omveltning for fordøyelsessystemet.Merket du foresten bedring i søvnen med en gang? Eller tar det noen dager?