Hei! Hvilke klær går dere i hjemme og utenfor hjemmet for tiden? Og hva tenker dere å bruke mot høsten? Jeg har kjøpt en del tights og t skjorter til sommeren nå, og to strikkekjoler til høsten, men vet ikke hvilken strømpebukse jeg kan ha under de til høsten, tips? Har dere eventuelt link til noen klær eller strømpebukser dere bruker under kjolen mot høsten?

Blir fin til høst og vinter. Har en treningsbukse m vide bein fra ICIW, den er helt nydelig! Brukes nok i stykker det svangerskapet her..haha! Og nyinnkjøpt er en svart typ yogabukse fra cubus. Mine vanlige bukser kan jeg bare drømme om å få på meg, så de får ligge i skuffen til neste år.
Har noen andre gravidbukser som jeg synes er helt OK, men bare elsker tightsen. Magen har poppa skikkelig, så snart passer ikke mine vanlige topper engang heller.
Jeg jobber på sykehus, så der går jeg i sykehusklær uansett. Ellers tenker jeg å kjøpe noen gravidtightser og strømpebukser, og bruke tightser med lange topper/gensere over og kjoler med strømpebukse til utover høsten.
De er fra Lindex. Jeg liker best svarte strømpebukser, men de var beige også! Og forskjellige tykkelser. Her er helt basic: