Hva bruker de i bhg?

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Yttertøy, innetøy, luer/votter, skotøy og ull er en selvfølge.

Men tenker mer på om de har sekk? Termos? Matboks eller matpapir? Hva slags drikkeflaske? Snacksboks? Handlenett til skittentøy? Tøfler/slipperser? Badetøy? Etc.
 
Har en liten sekk, ingen matboks da bhg står for all mat. Drikkeflaske som står i bhg, tøfler og massevis av skiftetøy.

Apropos, nå kom jeg på at jeg må sjekke om tøflene fortsatt passer eller om vi må kjøpe nye før bhgstart til uka!
 
Har sekk - bergans matboks -siestma og drikkeflaske - camelback. Badebukse og håndkle. Skiftetøy godt med det, ekstra batteri til HA.
 
Har en liten sekk, ingen matboks da bhg står for all mat. Drikkeflaske som står i bhg, tøfler og massevis av skiftetøy.

Apropos, nå kom jeg på at jeg må sjekke om tøflene fortsatt passer eller om vi må kjøpe nye før bhgstart til uka!
Hadde dere :) ? Skal ha det, men venter til det blir kaldt ute.
 
Bestilte mattermoser og snacksbokser - nå blir det heimelågå pastalunsj med på tur! :p Eller andre godsaker jeg kan komme på egner seg i en mattermos.. Noe ikke-flytende ;)

Storesøster fikk med enhjørning :) Lillesøster fikk med sommerfugl. Begge sine matcher sekkene deres :rolleyes: Lilla.
De har sekk, eldste tror jeg har Beckmann (Lilla med gule fugler på, husker 3-4 andre jenter i bhg hadde samme sekk så hurra for merking! :p ), yngste fikk av tante til bursdagen sin; Bergans. Lilla :)

Badetøy har jeg ikke sendt med nå, men de har heller ikke lekt med vann hittil denne uken og det er meldt litt kjøligere utover uken. Ser an litt.

Drikkeflaske har de, flere. Storesøster har mange :confused:
 
Hadde dere :) ? Skal ha det, men venter til det blir kaldt ute.
Nja, de hun brukte før ferien var for små, men fant et par sokketøfler hun har arvet som går akkurat. Må nok straks ut og finne noen nye. Nå tror jeg hun går mest barbeint uansett [emoji4]
 
Nja, de hun brukte før ferien var for små, men fant et par sokketøfler hun har arvet som går akkurat. Må nok straks ut og finne noen nye. Nå tror jeg hun går mest barbeint uansett [emoji4]
Samme her :) deilig for dem å få lov til det
 
..
Posta feil
 
Jeg sender med litt av hvert til bhg. Mat og drikke har ho der. Men sender med morgen frukt hver dag. Som hun spise til frokosten.

Av tøy lar jeg det ligge ull. Et par genser , Sokker. Truser Bukse. Tshorte. Bukse. Eventuelt kjole og strømpebukse. Når det begynner å bli kjøligere ute Sender jeg med både votter og Lue.
 
Back
Topp