Hva bruker/brukte du permisjonstiden til?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Gjorde du noe spesielt i permisjonstiden? Tok utdannelse? Reiste? Eller var "bare" hjemme med den lille?

Vurderte å begynne på en mastergrad men venter litt. Så er "bare" hjemme med storsjarmøren min:-). Hadde gubben vært i jobb hadde vi nok reist litt. Nå planlegger vi kjøkken og bad til huset vi skal bygge heller:-)

Har jobbet gradert med begge så ikke mye tid til overs. Men nå er det krampe slanking og trille turer før det er full jobb igjen;)

Jeg er hjemme med snupps. Skal fullføre bacheloren over jul, så blir kombi da :)

Jeg tok meg av ungene mine, noe stort mer var det ikke rom for.

Tok meg av barnet mitt og jobbet med å innrette livet mitt etter en såpass stor forandring. Reiste også litt hit og dit med Lille, noe jeg ikke angrer på ett sekund. Det har både vært slitsomt og helt fantastisk :) :)

Jeg brukte tiden min på å bli kjent med illemor jeg, som jo permisjonen er til ;-) Tok henne med meg til familie, gikk turer, koste meg i hagen, lekte på gulvet... =) Perfekt!!!

Tok meg av lillegutt, var ikke mye tid til overs da :P

Vi var mye ute å reiste. Men det var mye hjemmekos også:)

Med eldste var jeg mye ute på ting, cafe, shopping, ferie, barselstreff. Med minste lå jeg rett ut et år med sykdom, smerter, lite søvn og mye mas fra svigermor, så var ikke ute på no særlig :-P

3 dager igjen av permisjon min, og jeg har bare vært hjemme.

Skal bare nyte å være hjemme og ikke stresse meg noen sted. Tiden gikk altfor fort forrige gang og kommer nok til å gå enda fortere denne gang

Jeg skal prøve å studere ;)

Back
Topp