Hva bruker babyen som kos nå?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Hun bruker smokk. :)

Han har en kos som jeg "tvinger" på han :p smokken vil han bare ha kveld/natt. Utenom det så er jo favoritten hans pupper :rolleyes:

Smokk når han skal sove innemellom! Også legger jeg en kos sammen med han! Han liker å "gni" hodet sitt oppi kluten/ha nesa inntil kluten;)

Smokk og pupp her :-) Gleder meg til hun finner interesse for en av de nuskelige bamsene/sutteklutene hun har

Smokk og dyne når hun er trøtt/skal sove! Hun elsker å sovne med dynen over ansiktet.. Hun sovner virkelig ikke uten den dyna si (vi har prøvd). Ubevisst så har dyna blitt veldig viktig for hu.. Veldig koselig da :P 2. mnd gammel frøken :)

Pupp.. tvinger på hun smokk iblant da jeg ikke kan sitte sånn gjennom sovingen hennes. Kobler meg av og gir hun en sutt. Må prøver flere ganger før hun skjønner hva hun skal gjøre. Det fungerer når hun bare har suttebehov eller gråter under biltur.

Smokk og vi prøver å innføre en kosekanin

pupp...

Smokk, og han har begynt å holde godt fast i gulpekluter, helst en som der er gulp på:p

Smokken er gull foreløpig! Men veslemor klarer ikke holde på den, så vi må holde den på plass til hun sovner - da trenger hun ingenting :) mamma sier hun blir tommel-unge, og vi ser hvor fornøyd hun blir hver gang hun får kobla vakumet sitt på totten...

Sutt åsså kosingen selvfølgelig, som e en blå klut lignende sak :)

Back
Topp