Hva bringer helgen for dere?

~Gravidigjen~

Betatt av forumet
Hva skal dere gjøre i helgen? 

Jeg har SUPER jobbhelg i helga.. Jobber 14.45-23.30 i kveld og samme i morgen ... 
Ikke mye helg som er igjen. 
Satser på å sove lenge både i morgen og på søndag, tror ikke det blir noe problem akkurat.. 

Egentlig ikke så store planer.
Får håpe på litt greit vær sånn at vi kan være mye ute med småen.
På et senter i nærheten skal nissen komme på besøk. Selv om jeg synes det er veeeldig tidlig å hilse på nissen så kanskje vi tar en tur siden gutten vår siden han er så glad i nissen :)

Jeg skal på julebord i kveld :) Og i morgen skal vi spise middag hos et vennerpar :) Blir ei koselig helg tror jeg!

En forkjølelse tror jeg :p 
Jeg får besøk av min beste venninne i kveld, mannen har vært på kurs og er nok ikke hjemme før sent i kveld.. I morgen kommer ei annen venninne som har flyttet et stykke unna på besøk og kanskje ei som bor like ved meg, og da skal barna leke sammen :) Har en venninnegjeng på 5jenter (med meg) og 3 av oss fikk barn i 2009 :)
På søndag skal jeg på fjelltur med den "siste" venninnen min, moren hennes og ei venninne av moren og det blir da 4mennesker +8hunder :)
En koselig helg tror jeg det blir!

I dag jeg på kino med gode venninner og se twilight =) I morgen skal jeg og samboeren hente en stellekommode som er blitt bestilt fra tr.heim, blir heldigvis levert på kløfta =) Og sverige tur med ny bil på søndag =) Så en travel helg for meg =)

Ingen store planer for helga, får se det ann litt. Burde vært ut på handlerunde, men får se hva jeg orker. Ellers vet jeg at mannfolket har en del småting ute som må gjøres før vinteren. Tenker jeg skal prøve å få vasket litt i helga dersom formen tillater det :) Huff, dette hørtes fryktelig kjedelig ut... Kos dere masse dere som har mye bedre planer enn meg!! :D

skal på julebord med jobben ikveld.... Så skal jeg på jobb imorgen kl hall 9 (derfor har jeg en unnskyldning for ikke å drikke)Skal ha mor og mormor på pinnekjøtt i morgen kveld. Så skal jeg jobbe kveld på søndag... Så her er det ikke mye helg akkurat 

ikveld blir det agen blir det gullrekka med sambo, ostepop og kansje litt cola:)
imorgen blir det putti plutti pott, gleder meg masse! Men er spent om Liam er for liten, han er 15 mnd...Har ivertfall sagt til sambo at om han begynner å kjede seg så får han gå ut med han..JEG vil se ferdig:) har aldri vært før, og endelig har jeg en unge å ta med, hihihi....

Søndagen blir det oppgaveskriving...

God helg jenter

I morgen skal jeg i 30årsdag til en veldig god venninne.
Gleder meg masse.

Dro hjem til mor og far i helga og i morgen skal vi feire det ene tantebarnet mitt sin 2årsdag <3 Slapper alltid av når jeg er "hjemme" og det trengs etter en hektisk uke. Godt å ha et slikt fristed! 

I morgen skal jeg smile bredt over at jeg endelig er over 12 uker!! :D Kanskje jeg skal ta en tur til frisøren som en belønning?

Kos dere i helga jenter!! 

Forhåpentligvis masse søvn :)  Er så trøtt om dagen jeg... Og i kveld har jeg møkkvondt i bekkenet.   Vært på besøk hos svigers og mine foreldre idag, så da er det unnagjort :p   Nå skal vi snart legge oss, i morgen er det min tur til å sove "lenge".  Planer om å prøve å få tatt bilder til julekort av lillegullet i morgen, spent på det...

Helgen fører oss til Tenerife :) Reiser TIDLIG i morgen.. og skal være vekke en uke... Og når vi kommer hjem, går vi offentlig med babyen, da er jeg 13 uker på vei :)

Back
Topp