Hva bringer denne onsdagen?

*sparkling*

Katteelsker
Mailykke <3
Overskriften sier sitt;-)
Jeg ble innlagt igjen på sykehuset og kjeder meg.. tiden går så utrolig sakte. Har tatt med pcen denne gang, hvor jeg har noen serier å se på . For det er ingen tv her :/

Ha en fin dag:-)

Denne onsdagen bringer jobb, så koselig besøg av en venninne som bor i hardanger som kommer på besøg med datteren på middag :) Kjempe koselig! Så blir det avslapping resten av kvelden. Hardt nok å stå opp 05.30 hver dag :) tihi..
Prøv å slapp av å nyt freden på sykehuset. Godt at NRK nett tv har en del gode serier som er gratis. Sånne morsomme sigøyner bryllup og slik :)

Enn så kjedelig det er så har du iallefall personell til å hjelpe deg. Får du intravenøst?

Lurt å ta med dataen.. ;-) da jeg la en uke etter fødseleb kom sambo med data og høyttalere aå jeg fikk sett gullrekka på.nrk netttv og han kom med peppespizza (alltid pizza på fredag). Det ga meg.litt ekstra futt.. :-)

Håper du får tiden til å gå. Så.håper jeg din kjære kommer med noe kosleig for deg. :-)

Ikke mye spennende som skjer hær heller. Er sykemeldt pga blødninger og ligger stort sett på sofaen og ser på tv eller sover...Savner jobben kjenner jeg.. :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke mye spennende som skjer hær heller. Er sykemeldt pga blødninger og ligger stort sett på sofaen og ser på tv eller sover...Savner jobben kjenner jeg.. :/

Å, så kjedelig. Har du hatt det lenge? Ikke noe særlig med blødninger :/

Denne onsdagen bringer jobb, så koselig besøg av en venninne som bor i hardanger som kommer på besøg med datteren på middag :) Kjempe koselig! Så blir det avslapping resten av kvelden. Hardt nok å stå opp 05.30 hver dag :) tihi..
Prøv å slapp av å nyt freden på sykehuset. Godt at NRK nett tv har en del gode serier som er gratis. Sånne morsomme sigøyner bryllup og slik :)

Mannen har lastet ned Game of Throns, Modern Family ol, så skal bli litt underholdt. Ellers så døser jeg halve dagen :-)

Enn så kjedelig det er så har du iallefall personell til å hjelpe deg. Får du intravenøst?

Lurt å ta med dataen.. ;-) da jeg la en uke etter fødseleb kom sambo med data og høyttalere aå jeg fikk sett gullrekka på.nrk netttv og han kom med peppespizza (alltid pizza på fredag). Det ga meg.litt ekstra futt.. :-)

Håper du får tiden til å gå. Så.håper jeg din kjære kommer med noe kosleig for deg. :-)

Det beste er når ham kommer opp i sengen her, det er så utrolig godt:-) Men å si hadet en gang til til vesla var
trist. Hun ville ikke at jeg skulle på sykehuset igjen. Men i dag skal hun og mannen ha kosedag i badeland, og så skal hun sove hos mormor og bestefar i kveld. Mannen jobber skift, så det er ikke så lett å få ting til å gå som normalt for henne:-)

Denne onsdagen bringer ikke stort, spise litt nå siden klokka er såpass at jeg tør, også har jeg ringt rundt til utdanningsetaten, Lånekassen og NAV! Så blir vel et par tlf til også gjøre litt i heimen :)

Jeg har hatt jobbhelg så i dag har jeg endelig min fri dag !! :) Koser meg og er i bra form endelig. Har vasket huset og har nå brukt 1 time på badet å jålet meg opp mens veslemor har formiddagsluren sin! Etterpå skal vi shoppe litt å besøke bestemor! Nyter å vær i bra form å ha fri dag samtidig! :D Lurer jammen på om jeg skal bake senere også, man må jo bare utnytte desse ¨gode¨dagene! God bedring til dere som ikke har det så bra, det blir nokk bedre ! :) Klem <3

Ligger i senga og drar det ut. Skal på jobb senere. Men trøtt og sliten i dag etter mye flying på do. Måtte stå opp i natt og spise også...

Å, så kjedelig. Har du hatt det lenge? Ikke noe særlig med blødninger :/
Fikk 2 store blødninger da jeg var 8 uker på vei, ble oppdaget en blodansamling i livmor på UL. Har blødd en del gammelt blod etter det..Har fått litt delte tilbakemeld fra leger på sykehuset. En var veldig postiv, men hun jeg var hos sist var mer negativ..Er ikke så mye annet jeg kan gjøre enn å slappe av og håpe på det beste:) Baby har d bra så langt!:) :)

Jeg skal ligge strekk ut til i kveld i håp om å orke å skjære ut gresskar med noen venninner i kveld. :-) vi prøver å få det til å bli en liten tradisjon. :-)

Her bringer nok dagen lite.. Jeg er snylta forkjølet, og det kombinert med ME er ingen god kombinasjon. Har ikke vært ute av døren engang siden torsdag, så håper på bedring. Har vært dårlig heeele svangerskapet så langt, men kvalmen har heldigvis akkurat begynt å slippe taket :)

Har sotte å sett på fødeavdelingen:) vasket litt tøy. Går med konstante brekninger, så prøver spise titt for å holde det borte, hjelper å sitte i ro. Skal på jobb kl tre, bare fire timer på, så det går bra:)

Spør her jeg, skjer jo idag :p
Har veldig vondt i hodet, men har ingen paracet!!!!!! Har ibux men hører man helst ikke skal ta det, har dere noen råd??
Prøver jo å få unnagjort litt her i heimen idag, plagsomt med vondt i hodet

I dag har jeg vasket og ryddet en del..Det måtte gjøres for og si det sånn.. Til og med bilen har blitt vasket:) Ellers er jeg 13 uker i dag så i kveld blir det bare avslapping og kos:)

Spør her jeg, skjer jo idag :p
Har veldig vondt i hodet, men har ingen paracet!!!!!! Har ibux men hører man helst ikke skal ta det, har dere noen råd??
Prøver jo å få unnagjort litt her i heimen idag, plagsomt med vondt i hodet

Legg husarbeid til side, å slapp av. Ibux skal du ikke ta. For min del hjelper ikke paracet heller når jeg får hodeverk. Hjelper kun å sove.

Prøvd meg på litt husarbeid som for øvrig ikke gikk så bra så litt kjipt når j først hadde en god dag på 6 uker. Vi driver å gjør klar til kattunger som kommer i november, det blir spennende :) hun skal få låne baby rommet til vår neste så blir skikkelig babyrom :)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp