Hva bringer 2011 dere?

*Perlemor*

Gift med forumet
Vi har ingen store planer i år. Men håper jeg og Perlefar får til en langweekend alene i løpet av året! Hadde vært så deilig å bare være oss to litt igjen.

Ellers er det mitt store Grete Roedeprosjekt som får hovedfokus det neste året. Gikk ned 10 til jul, og har plan om og ikke være dårligere til sommeren! Helst litt til [:)]

Hva har DU og se frem til i det kommende året?

Her er det fødsel og permisjon som står på planen først og fremst![:)] Gleder meg kjempemasse til å få baby i hus igjen! Og når vi har kommet i orden etter fødsel, er det trilling og jakten på matchvekta igjen, regner med at sommeren kommer veldig fort når man føder på våren..[8D] Men den tid den sorg.. Ser i alle fall frem til et forhåpentligvis flott år!![:)] 

2011 byr på store forandringer. Har sagt opp jobben og driver å hale inn drømmejobben, men om det er sjangs å dra den i land aner jeg ikke enda. Uansett blir det en eller annen jobb forhåpentligvis, og muligens skole til høsten.

Forhåpentligvis byr også 2011 på en diagnose, venter på svar fra en haug med prøver nå over nyttår, ingen storferie planlagt, men mange små helgeturer til hytta og rundtomkring håper jeg. Og friskere barn...har vært mye sykdom, heldigvis harmløse barnehagevirus, men lell[8|] Her  skal også prosjekt drømmekropp avsluttes, helst innen sommeren[:D] Ellers håper jeg på et frieri fra min treige samboer, jeg begynner å få dårlig tid...og han begynner å få angst[:D] Dårlig kombinasjon....

har noen ting å se frem til, tur til usa i 2 uker i påsken,pusse opp ferdig badet,stua,og lage nytt rom til david.ellers små turer rundt på sommeren og tur til chile i desember[:)]

ellers gleder jeg meg til våren og sommeren[:)]og ser frem til at kanskje søskenkranglingen blir bedre i løpet av 2011[8|]

Mange ting i grunn....
1. juni og nytt familiemedlem <3
2. Ny veranda
3. Ny garasje
4. alle morsomhetene med Maiken
5. masse trening i permisjonstiden
6. desember hjemme med masse kos

som jeg kom på i farta...[:)]

Ja, si det du! [:)]

Året starter med periodealenemortilværelse for meg, varer frem til mars. Men en god ting kommer ut av det, jeg og ungene tar oss en ferietur til Oslo. Vi skal også på togtur til Trondheim, blir en slags miniferie, hehe.
Til sommeren håååååper jeg på en sydentur, enten hele gjengen eller bare jeg og ungene. Sambo har litt angst for varme nemlig.
Ellers har jeg planer om å vedlikeholde matchvekta.

Vi skal til Kina i oktober! [:D] Og så skal vi muuuuligens prøve på nr 3 etter det. [;)] Det blir vel en liten tur "hematt" til London på våren/sommeren. Nå er det leeenge siden jeg har sett mange av vennene mine der så det gleder jeg meg veldig til. Det blir jo anderledes nå som vi har barn med oss da men vi skal nok få det gøy fordet! [:)]

Baby, permisjon, forhåpentligvis at de kan finne ut hva som feiler meg (de vil jo ikke ta prøver mens jeg er gravid), og et spennende år med Amalies utvikling[:D]

Håper på å få til en fin sommer med litt ferie[:)]

Drømmemannen frir til meg, og neste nyttårsaften gifter vi oss under nordlyset. Jeg vinner såpass mye i lotto at jeg ikke trenger å jobbe mer enn 50% noensinne og kan bygge meg hus akkurat der jeg vil.

Ellers har jeg ingen store planer. [8D]

Her er det store forandringer. Jeg flytter fra eksen, kjøper meg egen leilighet, begynner mest sannsynlig på skole og ja, blir lottomillionær[8D] Driver faktisk å pakker ned det gamle året (og livet) mitt nå. 2010 har vært ett vanskelig år, så er glad det snart er over! Litt vemodig er det da, men ser fram til å starte ett nytt år og nytt liv i 2011[:)]

Håper først og fremst på å bli helt frisk[:(][&o]

Småtteri av oppussing i nyhuset

Ferie i sommer med familien

Mikael som vokser å blir større...verdens beste gutt[;)]

Jeg å mannen får litt alene tid å kan kose oss litt alene[:)][;)]

Back
Topp