Hva blir du lett irritert av?

Sånn akuratt nå? Alt..

Hodet er i konstant pine, alle lyder er forsterket 1000 ganger, jeg har vodt i ribbeina for jeg hoster så, lungene verker, og fingrene verker mer enn de pleier, til tross for solskinn og godt over 10 grader.. 

Så... Ja..

Sånn utenom?
Sutrelyd.. Det er få ting som gjør meg gal som sutrelyd uten noen som helst grunnlag for det..

Det er vel litt forskjellig det;)

Blant annet folk som kjører under fartsgrensa uten noen tydelig grunn for det annet enn at de er treige! (ofte eldre) Tør de ikke kjøre 70 (som er maks fartsgrense her i nærheten) så bør de bare parkere og holde seg hjemme, mener jeg! Om de ikke føler seg kompetente til å kjøre i 70, sier det litt om at det begynner å bli på tide å ta buss!

Blir litt lett irritert på ungen for tiden! Han suterer sånn ca. hele tiden, og er dautrøtt, alltid! Men sove, nei det skal han ikke! Han sovner til slutt da, men skikkelig frustrerende å bruke 1 time på at han skal sove 30 min! Kjenner det skal bli godt at mannen skal ha permisjon nå! Gjett om han skal få gjøre sin del da!;)

Irriterer meg også over forskjellsbehandling, uten at jeg skal gå mer inn på det.

Sikkert litt mer småting inni mellom, men ikke noe jeg kommer på akkurat nå;)

For tiden så irriterer jeg meg over alt. Det skal utrolig lite til før jeg klikker rett og slett...

Sånne typiske saker er:
- Dustesjåfører som ikke kan (eller ikke gidder å kjøre riktig).
- Egoistiske folk. (meg, meg, meg).
- Unger som trassgriner.
- Folk som er (eller later som) de er dumme som brød.

Folk i trafikken..har lært ungene mange stygge ord på den måten 

Treige folk i butikker..

Unger som maser, krangler og gnåler i ett..(mine egne stort sett)

Sikkert masse annet men husker det ikke nå

Labambie skrev:
-At folk MÅ dele opp orda når de skriver. Bare i kveld har det irritert meg et par ganger :-P
-At folk blinker på biler som mangler ei pære
-"Det ble folk av meg også"-argumentene gir meg pels!!!! 
-Når folk sniker i køen 

And so on... 

Ja det BLE folk av meg...men det kunne vært gjort enda bedre.. hvor fantastisk hadde ikke jeg vært om mamma hadde styrt unna alle feilene de gjorde for 27 år siden...

Jeg irriterer meg over folk som ikke lærer, men gjør samme tabben gang på gang, også blir de like overrasket hver gang "the shit hits the fan".

Så blir jeg ganske irritert de gangene GPS-damen ber meg om å svinge et sted hvor det er komplett umulig å foreta noen sving, hehe! :p

Folk som står utenfor sykehusets inngang og røyker. Jeg blåser i om man har amputert begge beina, blindtarmen og levra altså, må man ha røyk bør man klare å gå, eller åle seg til røyke"bingen"..... Irriterer meg også over folk som ser sure ut... Og de som sniker i køen fordi de har mindre å handle enn deg....

Rebecca85 skrev:

Labambie skrev:
-At folk MÅ dele opp orda når de skriver. Bare i kveld har det irritert meg et par ganger :-P
-At folk blinker på biler som mangler ei pære
-"Det ble folk av meg også"-argumentene gir meg pels!!!! 
-Når folk sniker i køen 

And so on... 

Ja det BLE folk av meg...men det kunne vært gjort enda bedre.. hvor fantastisk hadde ikke jeg vært om mamma hadde styrt unna alle feilene de gjorde for 27 år siden...

Det er jo ikke akkurat det det handler om. Vi tolker det mer som en unskyldning for å være lat og ikke gjøre det man vet er best. 

Justin Bieber - navnet, bilder, musikken! Han gjør meg fysisk kvalm!

At folk kverulerer uten grunn

Det er så mye forskjellig at jeg husker ikke. Det er veldig avhengig av dagsformen!! Jeg er hissig, så blir lett irritert for ingenting.

Når mannen sier det MOTSATTE av det jeg har sagt til barna.
Verste jeg vet.
Spesielt hvis det har noe med dei faste rutinene å gjør, for dei er eg avhengig av at er i rute hele tiden så jeg ikke får store problemer når mannen er offshore og ungene heller sier : Jammen pappa sier ditten og datten!.

Hehe :p

*Ellers irriterer jeg meg over såkalte tidstyver som stjeler av tiden min.
* Folk som sniker i kø

Og mye mye mer.
Trur eg er mest irritert idag for at pms-en åpenbart ikke har slippet taket enda :)

Trafikkentrafikkentrafikken.. *sukk*.. 
- Folk som STÅR på bremsen før de blinker.
- De som ikke evner å se skiltene, og ikke skjønner de grå fartsskiltene med 4 grå streker over.
- De som bare skal "smette" inn i ei luke i venstrefelt- i 60 km/t når "køen" i venstre går i 100...Livsfarlig!
- De som slavisk kjører i 55-65 km/t, OGSÅ i 80sonen.
- Folk som ikke følger køen men gjerne legger seg 10-20 km under grensa så de 30 bilene bak må samarbeide om å dytte "bestemor" framover, og køen forran forvinner i horisonten.. Ta hintet!
- De som tror det er førstemann inn i rundkjøringa.
- Når det er en laaaang rekke med biler som følger "bestemor"(igjen), det er feks 7 biler forran og han bak legger seg helt oppi ræva på MEG.. (Hva faen vil du JEG skal gjøre dumbass!)
-Wannabe tour defrance rejects som bare MÅ ligge 2-3 i bredden på svingete veier.

Sinker irriterer meg mer enn noe annet..

Røykere og folk som står stille/blokkerer i rulletrapper.

Campingvogner/-biler som skaper kilometer-lange køer på en smal og svingete vei, og som kjører forbi den ene avkjørselen etter den andre uten å slippe forbi køen emoticon
Folk som lufter hunden rett utenfor barnehagen og lekeplassen, og ikke plukker opp dritten etter den emoticon

NUMBER ONE: SVIGERS!
Ellers... ting som ikke fungerer, data som henger seg, mannen som aldri rydder opp etter seg, mannen som aldri hører etter når jeg sier noe - men benekter det , folk som ikke bruker blinklys, unger som ikke hører etter... mm!!

Hm....jeg er en treig sørlending, så jeg er ikke så ofte irritert over andre. Er en ganske rolig person. (Ser av lista her at jeg er mer en sånn andre irriterer seg over. Ligger ofte under fartsgrensa og det hender jeg sykler i veibanen.)

Men dette blir selv jeg irritert over:

- Bilister som ikke bruker blinklys
- Folk som sier "i forhold til" i feil sammenhenger
- Folk som forklarer meg vitsene sine når jeg allerede har skjønt dem
- Generelt folk som føler de må forklare meg ting som jeg har oppfattet for lenge siden
- At folk tror lærere har mer ferie enn andre når de egentlig har mindre
- At de skal legge ned så mange postkontor
- På quiz: Hvis man spør hvem vant EM i 1992, så skal man liksom selv skjønne at det var fotball og at det var for menn. Som om det ikke fantes andre idretter enn fotball. Som om det ikke fantes andre kjønn enn hankjønn...

Grrr...kjente jeg ble litt hissig av å tenke på alt dette, så jeg slutter nå.

Kø! Og venting. Jeg hater å vente. Hadde blitt smågal om jeg bodde sånn til at jeg måtte gjennom rushtrafikk hver dag til jobb... Jeg blir SÅ SUR!
Ellers blir jeg irritert over forl som er negative til alt, som bare ser det negative og alltid skal kommentere det. Slitsomt!

Og skrivefeil.

Dollface skrev:
folk som stopper på toppen/bunn av rulletrappa eller på utsiden av heisen.......

folk som kjører feil i trafikken - typ flerfeltsvei, rundkjøringer osv osv....

at gubben ikke henger opp tøy sånn JEG syns det skal henges opp :P (så stort sett gjør jeg det selv..)

når folk ser på ting som et problem.. altså, om jeg bestiller ei ostepølse UTEN bacon, så svarer du ikke "de er jo bare med bacon..." Da svarer du "ok, jeg skal ta av baconet"!!!!
Jaffal når kunden er grasalt gravid.......!

Off den følte eg no.. drittirriterenes 

- Folk som biter negler. Det syns jeg er utrolig ekkelt. Gjør det når ikke noen ser på!
- Folk som prater OVERSTADIG høyt og ler så ingen andre kan føre en normal samtale.
- Folk om slafser og slurper når de spiser.
- Folk som kjører under fartsgrensa.
- Folk som tar alt i verste mening, alltid.
- Folk som må hevde seg selv og jabber om seg og sitt hele tiden. (Dette er verst i jobbsammenheng).

Nedsig skrev:
Folk som har bestemt seg for å være negative til alt, absoluttt alt, og som gjennomfører det, mens de sutrer over all elendigheten i livene deres (som kunne ha vært så mye lettere å leve hvis de bare valgte/turte å se på glasset som halvfullt).

ja off..

Butikkdamer som henger over deg og skal være så extremt butikkdamete. For meg er god service når de holder kjeft. Nothing more

Back
Topp