Hva blir du lett irritert av?

Sweetdarling

Forelsket i forumet
Jeg blir irritert av en del ting faktisk, blir irritert hvis jeg står i kø for å betale og de som står foran meg som betaler kommer plutselig på at de har glemt noe, eller ikke husker koden sin og sånt, liker ikke at folk kan brått stoppe i midten for å snakke, blir irritert av meg selv som ikke klarer å spise sunt og droppe søtsaker, og sikkert 1000 ting til

Jeg irriterer meg over andre i trafikken. Spesielt folk som kjører for tett bak meg (det gjør jo alle omtrent). Folk som ikke setter på blinken tidsnok, folk som MÅ kjøre forbi selv om jeg holder fartsgrensa, og det er gjerne biler foran også, folk som ikke holder vikeplikt i vanskelige kryss, blablabla...

Jeg tror generelt jeg lett lar meg irritere, f.eks. av sambo som aldri husker hvordan man skal stable i  oppvasken for at det skal bli rein, og andre småting han gjør som til sammen blir masse masse feil og tull. :p Prøver å ikke klage så mye da, bare irriterer meg mye alene. :p

Akkurat nå er jeg irritert på ham som sitter nedenfor soveromsvinduet vårt å røyker. Kan ikke stikke hodet ut å si noe heller, da våkner lillejenta. Og svigerfar irriterer meg uansett hva han sier eller gjør.

Vente/stå i kø, særlig når jeg har det travelt.
Da kan jeg bli så sint at jeg mister kontrollen...

Maria :D skrev:
Akkurat nå er jeg irritert på ham som sitter nedenfor soveromsvinduet vårt å røyker. Kan ikke stikke hodet ut å si noe heller, da våkner lillejenta. Og svigerfar irriterer meg uansett hva han sier eller gjør.

Åja, røykere irriterer meg også! Spesielt når de står i svære klynger utenfor dørene på kjøpesenter og sånt, gjerne rett i åpningen så man må klemme seg mellom dem hvis det regner. 

Der forstår jeg jo at det er senter-folkene sin skyld som ikke rigger til et ordentlig sted folk kan røyke, men likevel...

folk som stopper på toppen/bunn av rulletrappa eller på utsiden av heisen.......

folk som kjører feil i trafikken - typ flerfeltsvei, rundkjøringer osv osv....

at gubben ikke henger opp tøy sånn JEG syns det skal henges opp :P (så stort sett gjør jeg det selv..)

når folk ser på ting som et problem.. altså, om jeg bestiller ei ostepølse UTEN bacon, så svarer du ikke "de er jo bare med bacon..." Da svarer du "ok, jeg skal ta av baconet"!!!!
Jaffal når kunden er grasalt gravid.......!

At den ungen aldri sover! På dagen så sover han nesten aldri! Og istedet for å legge seg kl 19 som han har gjort de siste mnd, så har han funnet ut at 22-23 e fintid å legge sæ på! Nekta plent å legge seg før den tid. BAH!

folk som prøver å finne opp sin egen historie pga fritidsproblemer. juge for å fremheve seg selv faller ikke i god jord hos meg! eller å tror at man er noe man ikke er er heller ingen slager. og hvertfall ikke når man bør begynne å feie for sin egen dør før man finner opp ting om andre.

Statuser som: "Ikke feil med 5 mil på sykkelen nå på morrakvisten!!!", mens jeg selv fortsatt daffer rundt i morgenkåpa... Og når snuppen nekter å sove og roper det han er god for på tirsdagskveldene kl 21.45! Og 1000 andre småting!

-At folk MÅ dele opp orda når de skriver. Bare i kveld har det irritert meg et par ganger :-P
-At folk blinker på biler som mangler ei pære
-"Det ble folk av meg også"-argumentene gir meg pels!!!! 
-Når folk sniker i køen 

And so on... 

blir irritert av folk som ikke tar hensyn til andre rundt seg - uansett om det gjelder å stå i veien for noen, snike i kø, forstyrre andre med støy e.l.

irriterer meg også over folk som lett gir opp har tusen unnskyldninger for alt for å overbevise seg selv om at det ikke er deres egen feil, som skal helst ha alt servert på sølvfat uten noen egeninnsats. er det noe de ikke takler så er det "det er jo ikke så lett da...". Nei det er ikke så jævla vanskelig heller! og ingen har sagt at alt skal være lett heller.

Folk som har bestemt seg for å være negative til alt, absoluttt alt, og som gjennomfører det, mens de sutrer over all elendigheten i livene deres (som kunne ha vært så mye lettere å leve hvis de bare valgte/turte å se på glasset som halvfullt).

Nedsig skrev:
Folk som har bestemt seg for å være negative til alt, absoluttt alt, og som gjennomfører det, mens de sutrer over all elendigheten i livene deres (som kunne ha vært så mye lettere å leve hvis de bare valgte/turte å se på glasset som halvfullt).

Hehe, ja. Kan si meg litt enig her. Nå er jo dette en sutretråd da, hvor man skal få sutra litt. Jeg ser jo på facebook folk som ikke gjør annet enn å sutre. Sutre over alt de ikke har, alt de har, osv... De er som regel en spesiell type mennesker. 

Jeg irriterer meg over fotgjengere og andre spaserende som tror at de er alene i hele vide verden.  Spesielt i rushtida, når jeg omtrent springer med vogna fra Bislett og ned til national for å rekke toget.   Når en eneste person klarer å ta opp et fortau på 2 meter bredt altså. Gawd.

Også må jeg forbi et felt på fortauet som også fungerer som busstopp, der står jo folk og sperrer for alt!

Og mennesker som mener det er helt naturlig å stoppe opp rett utenfor dører, rulletrapper, rullebånd, heiser etc.

Heiser ja, irriterer meg grenseløst over folk som tar heis som IKKE har behovet for å gjøre det.   Rullestolbrukere, andre med barnevogn, krykker eller meget tydelig gravide eller andre folk jeg ser at virkelig har behov for heis og ikke den 234234 meter lange rulletrappa på national kan jeg skjønne.   Men ikke ungdomsgjenger, unger (som tydeligvis er store nok til å reise alene, men ikke går under ungdom) og andre døgenikter.  Sukk.  Har lyst til å brøle jeg.

Ellers irriterer jeg meg (bare litt, ikke nevneverdig) over butikker uten heis som befinner seg i kjellere eller i 2. etasje.   Eller kjøpesentre uten sånne automatiske dører eller svingdører.  Ikke at jeg liker svingdører heller forsåvidt. Eller sånne som absolutt skal snike seg med i mitt "avlukke" når jeg går med vogna.

Ja jeg er usnill barnevognkjører som har kjørt over flere tær og kjørt i flere mennesker som bare plutselig stopper opp eller ikke ser seg for og tar et helt ulogisk steg til siden og blir stående.

FOLK SOM KLAGER OVER UNGENE PÅ FACEBOOK!!!DET ER DET VERSTE JEG SER OG HØRER!!!
- blir ikke noe kos her i huset når ungene trasser.
-sliten etter en dag med bare trass unger.
Slike mødre viser så lite respekt for sine barn.

- Syklister mitt i veien da det er gang og SYKEL sti der!
-Kassa jenter som ikke klarer og gi tilbake pengene riktig.Og når du sier ifra at det er feil blir de bare rare og klarer ikke få det rett likevel.
-DAMER som lar bind og ob"r ligge brukt igjen åpent på toalettene rundt om kring..
-Folk i trafikken , mangel på evne til og faktisk KJØRE bilen de sitter i! Mangel på blinklys og legger seg feil i rundkjøringen.

-Damer med alt for mye sur gammel parmfyme fra 70 tallet på seg!kvalm luft.
-De som sier de har mere penger enn de egt har.
-Vi er perfekte, vi gjør ingen ting galt.
-Det nye fenomenet HEN,der alt er kjønns nøytralt,åååå bullshitt! Dummeste jeg har hørt!synes synd på de barna!
- Han nye på god morgen norge som har så falskt smil på tv, usj!Prøver alt for hardt !
-Facebook status om og fortelle A men ikke B. Og de svarer at de orker ikke prate om det! ååå gaaaaaaa det er irriterende det!hoff!
-De som triller barnevogn og RØYKER over barnet der de triller eller de som har barna i slik sele og røyker! 
- Snikere i køen på butikken
- At 50 øringen ble borte men ting koster en sum + 50 øre likevel!!
-At brød kun smaker fersk en dag, hehe

And the list goes on and on!

Irriterer meg nok over en del ting i traffikken, folk som ikke vet hva blinklys er eller hvordan rundkjøringene fungerer og folk som kjører under fartsgrensa, de har ikke noe på veien å gjøre og bør heller levere førerkortet sitt.

Irriterer meg over samboern som kan la tomme sjokoladepapir ligge i kjøleskapet eller chips poser i skapet med 4 flak i og at han ikke vet at tallerkene ikke går inn i oppvaskemaskinen selv og at når søpla renner over så tømmer den seg ikke selv og tom dorull irritasjon og vått håndkle på badegulvet og en åpen tissebleie som ligger på vaskemaskinen etter et skift på ungen.

Irriterer meg over sånne "treningsfolk" og andre selgere som løper etter meg på kjøpesenteret eller i gågater.

En smule irriterende å sitte med voksne folk som sier schole til kjole osv.

Irriterer meg at folk som på død og liv skal ha hundegårder ikke kan bo litt usentralt så de slipper å forstyrre andre.. Og ikke minst at folk som har hundegårder ikke engang snakket til hundene når de står å bjeffer/uler!!! Det med bjeffinga gjelder forsåvidt også de som har hunder stående ute i bånd! Drittlei bråkete hunder om dagen!!!

Labambie skrev:

Nedsig skrev:

Hehe, ja. Kan si meg litt enig her. Nå er jo dette en sutretråd da, hvor man skal få sutra litt. Jeg ser jo på facebook folk som ikke gjør annet enn å sutre. Sutre over alt de ikke har, alt de har, osv... De er som regel en spesiell type mennesker. 

Mange av de, går an å reflektere litt over hvor heldig man er og ikke hvor uheldig man er...

Irriterer meg over andre i trafikken, over folk som stiller spørsmål med åpenbare svar og som ikke klarer å tenke seg om en ekstra gang før de åpner kjeften for å spørre om hvor man får kjøpt pocketutgaven av facebook.. Irriterer meg mest over folk som tar dårlige valg på vegne av barna sine. 

- personer som SKAL gjøre ting så mye vanskeligere enn det igrunnen kunne ha vært, for da å suttre om at ting er så vanskelige etterpå
- personer som alltid skal være på topp og ikke takler kritikk
- personer som ikke klarer og la andre være litt "midtpunkt" og forventer at verden snurrer rundt dem...
- folk som ikke kan å kjøre bil ordentlig
- folk uten forståelse for andre

litt av det som irriterer meg om dagen...

Back
Topp