Prøver21
Lykkerus <3
Problemet er at jeg ikke kan drikke noe med kullsyre eller spise salt matHuff! Drikk farris med masse sitron idet funker litt mot kvalmen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Problemet er at jeg ikke kan drikke noe med kullsyre eller spise salt matHuff! Drikk farris med masse sitron idet funker litt mot kvalmen
![]()
StakkarsProblemet er at jeg ikke kan drikke noe med kullsyre eller spise salt matså det er veldig begrenset. Jeg har alltid salt chips og Pepsi Max når jeg er kvalm
drikke vann med appelsin/ lime oppi men blir kvalm av dette også i perioder
den kvalmen altså
er helt håpløst til tider.. jeg tenkte å prøve armbånd mot kvalme, blir spennende å se om det virker... hørt om det? Prøvd?Omelett er jo enkelt og veldig godtHer blir det omelett.
Vi er matleie og fantasiløse begge to om dagen![]()
så slipper man å stå lenge på kjøkkenet i matlukt 
Heldigvis er jeg ikke konstant kvalm men eiger ikke matlyst i det hele. Ja jeg bruker dem hver dagStakkarsden kvalmen altså
er helt håpløst til tider.. jeg tenkte å prøve armbånd mot kvalme, blir spennende å se om det virker... hørt om det? Prøvd?
Så bra at det virketHeldigvis er jeg ikke konstant kvalm men eiger ikke matlyst i det hele. Ja jeg bruker dem hver dagjeg syns de virker og brukte dem mye sist gang også men hadde da ekstrem svangerskapskvalme så da hjalp dem ikke
![]()
men jeg har vel ekstrem svangerskapskvalme da jeg kaster opp minst 4 ganger om dagen 
Off føler med deg, det er helt grusomt! Sist var min "rekord" 17 ganger på 1 time! Ble innlagt flere ganger og var dårlig hele svangerskapet. Håper det letter for deg når du kommer over 12 uker. Vis ikke så hadde jeg god utbytte av akupenturSå bra at det virketmen jeg har vel ekstrem svangerskapskvalme da jeg kaster opp minst 4 ganger om dagen
![]()
TakkOff føler med deg, det er helt grusomt! Sist var min "rekord" 17 ganger på 1 time! Ble innlagt flere ganger og var dårlig hele svangerskapet. Håper det letter for deg når du kommer over 12 uker. Vis ikke så hadde jeg god utbytte av akupentur![]()
oi! Da skal ikke jeg klage
har hørt at akupunktur er verdt å prøve
håper inderlig den kvalmen gir seg snart 
Her om dagen kjørte jeg innom burger king og kjøpte meg den største burgeren de haddeJeg er på reise, men har sjukt lyst på en stor hamburger med ost og bacon. Sikkert ikke det sunneste, men hjernen min er veldig selektiv på mat om dagen. Ikke sikkert jeg liker det når jeg kommer til å spise det.. Akutt rømmegrøt behov igår. Så her går det i det litt uforutsigbare om dagen.
hjemmelaget er best