Hva blir dere kvalm av?

De fleste lukter, sææærlig den fra søpla og oppvaskmaskinen. Da er det brekninger i gang. Blir også kvalm av mat med mye sukker samt fin brødmat. Og drikke. All drikke. Særlig vann.

Væske...

Røyk, mye perfyme og kantinen på jobb. Er så mye forskjellige lukter :-/

Blir kvalm av å gå inn på kjøkkenet. Eller.. Er stort sett kvalm hele tiden, men der inne er der jeg kaster opp. Alle rundene med oppkast er kommet i forbindelse med kjøkkenet. Unngår det hvis jeg kan med andre ord...

Jeg er ikke så dårlig enda, men tanken på kyllingfilet gjør meg kvalm og banan.
Lukten av sånn boks med leverpostei er også grusom.

I dag var det en på butikken med så intens og ekkel pafyme at jeg sto å brak meg i kassen.

Absolutt alt!
Kvalm av brus, sjokolade, lukta av kjøleskap, lukta av kloakk, lukta av avløpsrør, oppvaskmaskin, blader, tanken på "ekle" ting :p
Blir kvalm av å være sulten, kvalm av å være mett, kjøre bil, you name it! :p

Spesielt hvitløk og aller mest hvitløksånde!! Akkurat likt sist gang, helt forferdelig. Eller er det røyklukt. Forrige gang levde jeg på sjokolademelk omtrent hele svangerskapet, men det klarer jeg ikke denne gangen...

Jo, og så blir jeg kvalm av min egen ånde, eller smaken i munnen. Helt utrolig! Derfor må jeg ha farris/olden eller noe lignende med kullsyre som "rydder" opp eller nøytraliserer munnen med kullsyren. Ja, det er et merkelig problem, men utrolig reelt!

Jo, og så blir jeg kvalm av min egen ånde, eller smaken i munnen. Helt utrolig! Derfor må jeg ha farris/olden eller noe lignende med kullsyre som "rydder" opp eller nøytraliserer munnen med kullsyren. Ja, det er et merkelig problem, men utrolig reelt!
Eh jah! Noen ganger virker det som noe har krypt inn i munnen og dødd O.o i dag er en slik dag!

Kaffe, parfyme, spylevæske, snus, stekt mat, men det verste for meg er utvilsomt kjøleskapet, det lukter helt forferdelig! Samboeren min lover at det ikke lukter vondt og det er heller ikke lenge siden jeg fikk han til å vaske det fordi det lukter så vondt. Klarer ikke åpne kjøleskapet selv så samboeren min må gjøre det for meg :p

For meg varierer det fra tidspukt på døgnet og fra dag til dag. Er mye heg har lyst på, men når det kommer til stykket klarer jeg ikke å spise for jeg blir kvalm av tanken på det. Har det slik med veldig mye forskjellig mat. Reklame på tv er det værste, da vrir innholdet i magen seg :P usj!

Ser mange nevner spylevæske. Selv syns jeg det lukter bolle :p

Kjøleskapet og folk på bussen :/

Back
Topp