Må få ut frustrasjon! Bf er tømrer, oh har en tung jobb, derfor er han alltid sliten etter jobb, og vil hvile i helgene. Han ønsker helst å sitte å spille på telefonen, og kanskje leke litt med mini. Jeg føler at jeg har vann over hode, med alt som skal gjøres her hjemme, i tillegg til at jeg har en baby som våkner 3-10 ganger i løpet av natta, hvor han ca ammes 3-4 av dem, og må roes ned resten. Har slitt med søvn helt siden fødsel. Jeg gjør mer eller mindre alt av husarbeid, vasker alle klær, lager mat, og gjør som regel kveldsstell med mini, bf gjør det kanskje en gang i uka/annenhver, hvis jeg spør. På dagtid må mini trilles i søvn, og etter 30 min må han trilles i 20-30 min til sånn at han får sove lenger en 30 min. Jeg er sliten, men virker ikke alltid som om han forstår, siden han jobber hele dagen i strekk... Jeg irriterer meg over at han kun vil sitte i sofaen å spille når han kommer hjem... Men han sier at han har så slitsom jobb siden han er tømrer... Noen andre med tømrermenn som har det likt? Han jobber innimellom på huset, så litt gjør han jo....