Hva betyr <swag>?

SWAG = Stuff We All Get som når du er på messer og får gratis "stuff" fra de som stiller ut.

Har du Swaaag har du ALT.... Du er pen, du har draget, du er kul og har stil, og alle vil ha deg.... :P

Ett ordtak som forklarer det godt er... "I forgot to turn my swag off before bed, and woke up coverd in bitches."

ja, her var det forskjellige meninger om hva ordet betydde iallefall!

Rekekreke skrev:
Har du Swaaag har du ALT.... Du er pen, du har draget, du er kul og har stil, og alle vil ha deg.... :P

Ett ordtak som forklarer det godt er... "I forgot to turn my swag off before bed, and woke up coverd in bitches."

Hahaha, noen som har trua liksom... :P

Tøsa skrev:

Rekekreke skrev:

Hahaha, noen som har trua liksom... :P

Jeg har fortsatt ikke skjønt det. 

Ifølge en amerikaner-dude, who loved my swag, er det måten du bærer deg fram på, stilen, helheten. 

Jeg er glad jeg er for gammel til å vite hva sånt betyr, og/eller at jeg ikke er i de sirklene som bruker sånne uttrykk. Hehe

JallowBee skrev:
Ifølge en amerikaner-dude, who loved my swag, er det måten du bærer deg fram på, stilen, helheten. 

Jeg er enig i denne beskrivelsen. Og Reka sin :)

Back
Topp