Hva betyr dette???

Ønskeomentil♡

Flørter med forumet
Hei igjen

Skrev innlegg igår om at jeg var sikker på at jeg mistet....

Her er "historien":
Jeg fant ut at jeg var gravid ca 11-12 dpo. Fikk 1-2 på digital test når jeg var 4+0. Testene steg normalt.
Deretter fikk jeg 2-3 på digital når jeg var 4+5.
Deretter fikk jeg plutselig 3 + når jeg var 5+0.
Okei så bra tenkte jeg. Men når jeg tok en på mandag igjen viste den 2-3...
Og de andre denne uka har også vist det.
Derfor har jeg vært 100 %sikker på at nå mister jeg.
Men den siste digitale idag viste 3 +. Og jeg er da idag 6+0.

Kan den ENE som slo ut 3+ bare 5 uker på vei ha vært ekstra sensitiv eller noe? Sånn at den ga litt feil svar? Hva skjer her?

(Ja jeg er testoman. Hadde 3 pakker med digitale liggende, så derfor.)

Oj! Det er jo positivt at den har steget igjen da, kan jo ha vært noe med den testen.
Har du hatt noe smerter eller blødning?
Tror du fortsatt er gravid jeg :)

Oj! Det er jo positivt at den har steget igjen da, kan jo ha vært noe med den testen.
Har du hatt noe smerter eller blødning?
Tror du fortsatt er gravid jeg :)

Har hatt litt brunt, men det har jeg hatt i starten de andre svangerskapene også Selv om jeg aldri har mistet... Men hvordan kunne den ene vise 3+ så tidlig? Og etter det har det gått en uke og først nå fikk jeg 3+ igjen?

Har hatt litt brunt, men det har jeg hatt i starten de andre svangerskapene også Selv om jeg aldri har mistet... Men hvordan kunne den ene vise 3+ så tidlig? Og etter det har det gått en uke og først nå fikk jeg 3+ igjen?
Bra du kun har hatt litt brunt da. Og ikke smerter.
Nei ikke godt å si, er jo litt merkelig det da. Kanskje den forrige du fikk 2-3 på var mer utvannet urin? Ikke lett å bli klok på. Sender deg en klem så får du prøve å smøre deg med tålmodighet ♡ tror nok dette skal gå bra.

Bra du kun har hatt litt brunt da. Og ikke smerter.
Nei ikke godt å si, er jo litt merkelig det da. Kanskje den forrige du fikk 2-3 på var mer utvannet urin? Ikke lett å bli klok på. Sender deg en klem så får du prøve å smøre deg med tålmodighet ♡ tror nok dette skal gå bra.

Tatt flere som viste 2-3 i etterkant av den som viste 3 +. I tidligere svangerskap har jeg ikke fått 3 + før nærmere 6 uker på vei, som jeg er idag. Så sånn sett virker alt normalt for min del. Bortsett fra den ene jeg fikk som viste 3+ allerede 5+0... merkelig greie.

Men nok testing nå. ☺️☺️

Tatt flere som viste 2-3 i etterkant av den som viste 3 +. I tidligere svangerskap har jeg ikke fått 3 + før nærmere 6 uker på vei, som jeg er idag. Så sånn sett virker alt normalt for min del. Bortsett fra den ene jeg fikk som viste 3+ allerede 5+0... merkelig greie.

Men nok testing nå. ☺️☺️
Ja merkelig. Men men. Hvis du ikke hadde testet imellom så hadde du heller ikke visst det. Såå krysser fingrene, for dette skal gå bra :happy::happy:

Kanskje vært en tvilling som har gått til grunne uten å bli støtt ut, det ville jeg tippet med alt du sier og ifht dine tidligere erfaringer :)

DEN teorien har ikke slått meg... jøss.
Ja det kan kanskje hende.... får håpe det er igjen en da ❤❤❤
Ja, i og med du sier du tidligere har fått sent 3+ (antar det da er enlingesvangerskap), og nå plutselig får det veldig tidlig... Og så lavere etterpå for så å stige når du normalt har fått 3+.. Da tenker jeg jo det. Men det er jo ikke en selvfølge at det går bra uansett, jeg har selv to SA/MA bak meg, men hååper for deg at det er en levende fin spire der inne!! :-)

Ja, i og med du sier du tidligere har fått sent 3+ (antar det da er enlingesvangerskap), og nå plutselig får det veldig tidlig... Og så lavere etterpå for så å stige når du normalt har fått 3+.. Da tenker jeg jo det. Men det er jo ikke en selvfølge at det går bra uansett, jeg har selv to SA/MA bak meg, men hååper for deg at det er en levende fin spire der inne!! :)

Nei sånt er aldri noen selvfølge såklart... Men vi får krysse fingrene. ❤❤

Back
Topp