Hva betyr det?

Cesk88

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Hva betyr det når man plutselig ser små hoppende lys? Litt vanskelig å forklare.
Gikk ut av dusjen i ste og da var det akkurat som tusenvis av små lys som dansa foran øynene mine. Opplevd det noen ganger nå. Anyone??

Blodtrykksfall?
Jeg får ofte sånne dansende lys foran øynene hvis jeg reiser meg for fort, eller bøyer meg frem og retter meg opp.

Blodtrykksfall?
Jeg får ofte sånne dansende lys foran øynene hvis jeg reiser meg for fort, eller bøyer meg frem og retter meg opp.
Hmmm. Bør jeg ta kontakt med jm om det skjer veldig ofte?
Er ikke ofte nå men greit å vite i tilfelle :)

Hmmm. Bør jeg ta kontakt med jm om det skjer veldig ofte?
Er ikke ofte nå men greit å vite i tilfelle :)
Du kan nevne det for henne. Be om å få målt blodtrykket.
Har også hørt at man kan få sånne lysglimt hvis man mangler noe vitaminer/mineraler, eller har lite jern i kroppen. Men ikke helt sikker der.

Du kan nevne det for henne. Be om å få målt blodtrykket.
Har også hørt at man kan få sånne lysglimt hvis man mangler noe vitaminer/mineraler, eller har lite jern i kroppen. Men ikke helt sikker der.
Okey. Takk for svar :)

Jeg tipper også det har med blodtrykket å gjøre, det kan jeg å få i nu og ne, spesielt nå når jeg er gravid. Jeg kaller det å se stjerner :P
Påminner litt om når en tegnefigur blir slått i hodet og så er det masse stjerner som går rundt hodet ;)

Svimmel?

Mange som Opplever blodtrykksfall når de går inn eller ut av dusjen når man er gravid. Vet ikke hvorfor. Men har hørt om flere som har opplevd det.

Jeg å fikk av og til sånn da jeg var gravid, men blodtrykket mitt var fint hele veien. Men jordmor sa det var ganske vanlig når enn var gravid, og jeg har ikke opplevd det etter fødsel.

Hos meg er det vist eg har reise meg for fort opp eller rett før eg får migrene eller når eg har migrene..

Back
Topp