hva betydde grønn bæsj?

paprika

Gift med forumet
Julibarna2014
hos baby? er det lite næring eller fett i melka mi da? siden jeg har vært syk så har jeg ikke fått i meg mat på nesten to døgn...og nå er bæsjen til lillebror blitt mer grønn enn gull...

jeg fikk høre på ammepol att det kunne tyde på att de ikke fikk i seg nok melk... kanskje ikke nok næring ja..?

mmm...han virker litt mer uroloig og..må prøve å få i meg ei skive eller to til kvelds og litt melk kanskje...

uff ja... prøv det[:)] og lykke til![:)] er så fælt å være sånn dårlig[&o]

eg fikk høre at grønn bæsj, var tegn på at de hadde hatt vondt i magen eg..[8|]

fikk vite at grønn bæsj var et tegn på at babyen ikke hadde forføyd maten ordentlig. altså melka hadde gått for fort gjennom systemet..

ORIGINAL: NYSI

fikk vite at grønn bæsj var et tegn på at babyen ikke hadde forføyd maten ordentlig. altså melka hadde gått for fort gjennom systemet..

i begynnelsen når babyen er nyfødt tyder grønn avføring på lite næring. men etterhvert er det normalt at avføringen varierer mellom gul, brun til grønn. uten at det er tegn på lite næring!
hadde en prat med helsesøster om dette for jeg var bekymret for at ikke mini her fikk nok næring siden den ble grønn. men hun forklarte at det er helt normalt. det kan være at melka går fort gjennom systemet å ikke blir fordøyd ordentlig. men iallefall så er dette ikke unormalt og ikke farli. mini hadde en stund mye grønnlig avføring, men han la fortsatt på seg som bare rakker'n [:)]

Back
Topp