Hva betalte dere?

3 barnsmamma 2012

Gift med forumet
for tidlig ul?[8|]

(altså rundt uke 12?)

juejeg var på Ul i uke 7 da var det gratis. men kommer jo ann på om du skal privat eller på ul som er med i det kommunale. 

Jeg betalte 500,- for tidlig ul uke 7. - bestilte selv.
Ble henvist videre til sykehus av lege for tidlig ul uke 12 og da koster det ikke noe. Hadde videre vanlig ul uke 18, for så skal jeg til ekstra ul  28 og 36. Endel ekstra oppfølging på meg ja[:)]

830 kroner kostet det der jeg tok det. Synes det var verdt det![:)]

Bestilte privat i uke 7 - betalte 700 kr. fikk med bilder og film.. Såååå verdt det.

50 kr [:D]

Fikk litt spesialbehandling av gyn denne gangen...
Var under tett oppfølging av henne sist jeg var gravid, endte i SA, men fikk beskjed om å kontakte henne i stedenfor fastlegen nestegang jeg ble gravid. [:D] Så jeg fikk time hos henne uten henvisning fra fastlegen

Hmm ringte majorstuaklinikken i går og fikk time når vi er i uke 13... og prisen var 1200,- og vet jammen ikke om jeg syns det er verdt det.

Samtidig vil jeg gjerne få sjekket nakkefold osv...[8|]

Sistgang hadde jeg en henvisning hos gynekolog som fortsatt var gyldig så fikk gratis ul... men nå var den visst gått ut og hva slags grunn skal jeg liksom ha for å få henvisning? Sistgang var det for at jeg og eksen sleit med å bli gravide... [8|]

Fikk den gratis pga mistanke om graviditet utenfor livmora!

Back
Topp