Hva begynner man med å kjøpe?

MusikkNurket

Betatt av forumet
Maiskolbene 2023 :-)
Hvor tidlig og hva tenker dere er greit å kjøpe av ting og tang? Hvor tidlig begynner dere og hva starter man med? Er det for tidlig nå liksom? Er 14 uker på vei.

For min del er det litt tidlig å begynne med de større tingene, kaster meg nok på januarsalget i forbindelse med det:D

Begynn akkurat når du vil, jeg begynte med noen små gøye innkjøp fra uke 8. Vogn kjøpte vi allerede i uke 14, for vi kom over et veldig bra tilbud. Er kanskje greit å ikke kjøpe alle de store tingene først, og heller spre det ut litt, kommer an på økonomien og lagringsplassen :p Men hvis man ser etter spesifikke ting, både nytt og brukt, kan det være lurt å se etter sånt nå som det er black friday f.eks., er jo bare å slå til for en bra pris

Jeg har gått litt crazy og kjøpt vogn jeg! Kom over ett veldig bra tilbud og kjørte på! Tenker det er greit å handle litt nå når det er gode tilbud☺️

Vi kjøper det som passer oss når det kommer gode tilbud eller jeg finner noe på Finn. Vi kjøpte vogn på tilbud i uke 12, og fant nettopp seng på Finn.
I tillegg har vi kjøpt noen klesplagg - men venter til etter oul med gjøre storinnkjøp av klær, vil ikke bare kjøpe helt kjønnsnøytralt.
Det er det første barnet vårt, og det er jo mye å kjøpe inn, så planen er å prøve å spre innkjøpene litt utover. Har veldig kjøpetrang, så syns det er vanskelig å la værelaughing6

Vi kjøper det som passer oss når det kommer gode tilbud eller jeg finner noe på Finn. Vi kjøpte vogn på tilbud i uke 12, og fant nettopp seng på Finn.
I tillegg har vi kjøpt noen klesplagg - men venter til etter oul med gjøre storinnkjøp av klær, vil ikke bare kjøpe helt kjønnsnøytralt.
Det er det første barnet vårt, og det er jo mye å kjøpe inn, så planen er å prøve å spre innkjøpene litt utover. Har veldig kjøpetrang, så syns det er vanskelig å la værelaughing6
Kjenner veldig på kjøpetrang også! Men stresser litt med at vi først må pusse opp det som skal bli barnerom gleder meg til jeg kan begynne å møblere og flytte inn de veldig få klærne jeg allerede har kjøpt.

Jeg er 15+6. Har kjøpt vogn, bilsete, babynest og noen bodyer. Skal sies at de tre førstnevnte er kjøpt brukt! Barnesetet kjøpte jeg av en i familien til samboeren :love017
Kommer til å handle litt hver måned :-)

Back
Topp