Hva baker dere til jul?

Molli

Glad i forumet
Jeg baker sugar cookies, brune pinner, pepperkaker, chocolate chip cookies også får jeg engelsk fruktkake av mamma. Mulig jeg skal bake mor monsen også, blir mye besøk i jula. Smultringer kjøper jeg. I år skal jeg prøve meg på lefsebaking også, det blir spennende :P

Fikk servert 7 slag på døra av mormor så tror ikke jeg trenger og bake i år :p

Så fort vi blir friske skal det bakes brune pinner, Risboller, julebrød og muligens delfiakake :) ingen jul uten!

Har bakt pepperkaker med kids hos svigermor. Skal steke krumkaker med mamma. Mulig det blir brune pinner, også etterlyste Datteren min serinakaker og gubben risboller. Svigermor skal se om moren hennes har masse sandkakeformer, kanskje det blir det og. Men egentlig minst mulig av hver kake for det blir jo ikke spist opp!

Minst mulig.... Vi spiser ikke så mye kjeks, men baker pepperkaker og kakemenn med barna. Så baker jeg fylte horn, lauper og rundstykker for å ha litt godt i fryseren:-)

Havreflarn, pepperkaker, pepperkakehus, sjakkruter.. Får de om det blir no annet godt også..

Pepperkaker/hus, chocolate chip cookies, hjemmelaget marsipan kuler og karameller. Her hjemme er vi ikke så glad i de tradisjonelle 7 sorter, så vi har heller valgt ting vi liker. Har jo blitt vår juletradisjon og ungene hadde nok protestert sterkt om vi hadde forandrer noe.

Risboller. Colakaker, chokoladebollar, kransekakestenger, pepperkaker og så vill min søster som kommer på besøk laga noe kaker :-)

Så mye energi dere har da! Vi bakte pepperkaker for et par uker siden (som nå er spist opp) og har kjøpt noen bokser via niese og en kollega (idrettslag etc).
Her sliter jeg nok med å få laget middag for familien, så baking blir det ikke noe av. Men jeg vet det blir noe pepperkakebaking siste helgen før jul hos mine foreldre.
Flinke dere er! :)

Så mye energi dere har da! Vi bakte pepperkaker for et par uker siden (som nå er spist opp) og har kjøpt noen bokser via niese og en kollega (idrettslag etc).
Her sliter jeg nok med å få laget middag for familien, så baking blir det ikke noe av. Men jeg vet det blir noe pepperkakebaking siste helgen før jul hos mine foreldre.
Ja jeg hakke bakt no enda assa..

Har kun bakt et slag enn så lenge, energien er absolutt ikke til stede.. :P men ramset opp hva jeg vanligvis baker :)

Vi skal prøve å få rulla ut noe kjøpt pepperkakedeig, og hvis vi orker, kanskje bake kringler. Er vi helt crazy pigge i formen kanskje sette sammen kjøpt pepperkakehus og pynte :-)

Jeg baker alt glutenfritt :) har bakt serinakaker og laget julenøtter og fudge. Også skal jeg bake Goro, pepperkaker og boller. Også har jeg veldig lyst til å bake smultringer om min kjære gidder å stå for kokinga, for det tør jeg ikke gjøre selv

Gaffelkaker, sjoko-pinner, pepperkaker og krumkake. ☺ Ikke det at vi spiser noe særlig av dette, men vi Gjør det sammen med datteren vår for å få julestemning. :)

Jeg er så heldig at jeg har en mormor som baker syv slag, så jeg drar bare innom og henter en boks av hvert slag.. :) Ellers har vi bakt pepperkaker, og skal bake brune pinner og appelsintrøfler. Også bakte samboeren min lussekatter idag! Namnam :)

Skal lage konfekter som skal gis i gave :) skal også lage pepperkaker, blir kanskje noen andre små ting, men holder meg til det :)

Vi har bakt pepperkaker, kolakaker og kakemenn. Så skal vi lage risboller og kjøpe lefser og smultringer.

I morgen skal jeg og mamma lage polarbrød. Jeg har også en tradisjon med å koke fikenmarmelade. :)

Har ikke energi til overs til baking etter jobb, så alt gjøres i helgene.

Back
Topp