Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
wow snill mormor du harFikk servert 7 slag på døra av mormor så tror ikke jeg trenger og bake i år![]()
Og marsipan..Havreflarn, pepperkaker, pepperkakehus, sjakkruter.. Får de om det blir no annet godt også..
Ja jeg hakke bakt no enda assa..Så mye energi dere har da! Vi bakte pepperkaker for et par uker siden (som nå er spist opp) og har kjøpt noen bokser via niese og en kollega (idrettslag etc).
Her sliter jeg nok med å få laget middag for familien, så baking blir det ikke noe av. Men jeg vet det blir noe pepperkakebaking siste helgen før jul hos mine foreldre.
Flinke dere er!![]()
Har kun bakt et slag enn så lenge, energien er absolutt ikke til stede..Så mye energi dere har da! Vi bakte pepperkaker for et par uker siden (som nå er spist opp) og har kjøpt noen bokser via niese og en kollega (idrettslag etc).
Her sliter jeg nok med å få laget middag for familien, så baking blir det ikke noe av. Men jeg vet det blir noe pepperkakebaking siste helgen før jul hos mine foreldre.
Flinke dere er!![]()