Hva bør jeg gjøre?

Anili

Forelsket i forumet
Skrev i annen tråd her om bekymringene mine for svangerskapet, det ser ikke lovende ut akkurat nå. Hadde HCG på 880 (5+3), og (1300) 5+5. Lave tall og lav stigning.

Hva bør jeg gjøre nå? Har ikke snakket med lege ennå, legesekretæren la inn beskjed til lege om at hun skal ringe meg i morgen. Men er jo ikke sikkert det skjer...

Har seminar med jobben i morgen (vi arrangerer), og føler det er veldig ekkelt å ikke skulle være tilstede hele dagen. Er derfor usikker på om jeg skal bestille legetime. Samtidig klarer jeg ikke tanken på å gå inn i helga uten å få snakket med legen. Redd for exu, hvor mye haster det å bli undersøkt når HCG er så dårlig?

Bør jeg ta ny blodprøve i morgen tidlig? De sa ingenting på legekontoret.

Uff ikke sikkert dere vet så mye heller, men føler meg helt lost nå, vet ikke hva jeg skal gjøre:(

Håper noen kan komme med gode råd, jeg har dessverre ikke annet enn en klem å komme med! Lykke til!!

Har ingen gode råd å komme med jeg heller, men sender deg en gooood klem og varme tanker! :) <3

Jeg hadde fått meg en legetime, kanskje de kan sende deg opp til sykehuset så du kan få sjekket det samme dag, men tenker jo at om det ikke er noen blødning og ikke sterke smerter så er det jo enda håp :-)

Men blir nok en tung og lang helg om man skal sitte og ikke vite noe.
Masse lykke til ❤klem❤

Uff er helt fryktelig situasjon du er i nå kjære deg <3

Det er vel ikke farlig med exu helt enda, er jo når fosteret vokser så stort at eggleder sprekker at det blir farlig og det vil vel ofte bli litt vondt først :( men tenker at du burde høre med fastlege i morgen hva hun syns....

Kanskje du kan reise i en matpause og ta blodprøve, om legekontoret er langt unna jobben din så kanskje det finnes et furst laboratorie i nærheten så legen din kunne sendt en elektronisk henvisning også tar du blodprøven der...

Om du bor et sted hvor man har tilgang på private gynekologer så har mange åpent kvelder og lørdager, så da ville jeg tatt en privat ultralyd i morgen kveld eller lørdag :) bare si du selv frykter exu og ikke klarer å slappe av før du vet hva som skjer, om dem finner noe blir du jo henvist videre til akutten på ditt lokale sykehus :)

Back
Topp