Hva bærer du i?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Jeg tenkte å bære mye jeg, men babyen hadde andre planer. Hadde absolutt ikke tid til å henge der. Skulle høyere opp han.

Manduca:)
Brukte caboo til hun ble 5 måneder. Har også en lanny lamb bæresele, men den er litt liten nå. Gleder meg til bruke den til neste baby:)

Brukte elastisk sjal når han var nyfødt. Gikk så over til vevd sjal, meitai og conserti sele. Pappaen bruker manduca. Vi bruker sjeldent vognen! :rolleyes:

Manduca.
Har ikke brukt vogn siden slutten av april.

Var greit med vogn da hun var bitteliten og da det var skikkelig surt og kaldt.

Her har vi Ergobaby, og er knallfornøyd. Hadde ringslynge og, den var grei når han var veldig liten men ingen favoritt.

Mine eldste er blitt for store for bæring, men jeg gleder meg til å få en ny bærebaby i september. :) Har liggende elastisk sjal og meitai etter storesøsknene, og så har jeg i tillegg kjøpt et vevd sjal til septemberbabyen. :)

Liker ho å bli bært i bæresele? Min nekta fra han var et år da ville han helst bare gå :P som jeg syntes var litt dumt, fordi jeg syntes det var så koselig .. prøve å bære han på ryggen et par ganger også i bæresele men han bare skrek og sa jeg vil ned , jeg vil gå ;)

Hun godtar å bli bært enda, men det er som regel mest aktuelt hvis vi skal gå langt på tur. Stort sett går hun selv hvis vi er på småturer med hunden, til og fra barnehagen osv, og hun liker nok det best nå. Men godt å sitte på litt hvis det blir langt. :)

Har elastisk sjal og meitai fra de første to, regner med bittelille også blir båret i det, enn så lenge bæres h*n i magen.
Vogn i tillegg, mye vogn, men må ha noe å bære i også

Hun godtar å bli bært enda, men det er som regel mest aktuelt hvis vi skal gå langt på tur. Stort sett går hun selv hvis vi er på småturer med hunden, til og fra barnehagen osv, og hun liker nok det best nå. Men godt å sitte på litt hvis det blir langt. :)
Mi blir 3 i august. Hun synes det er så koselig å bli bært at hun ofte maser om å få kose på ryggen dersom hun ser sela. :rolleyes: Herlig da :D

Da han var baby bar jeg i elastisk sjal, ringslynge, Angelpack formsydd sele, meitai og vevd sjal (Ellevill Norwegian style). Nå er det mest Tula Toddler. Bæretøy er genialt!

Begynte med Moby Wrap og Ergobaby Original, så ergobaby Petunia picklebottom, ringslynga, Yaro kort vevd sjal og Indio langt vevd sjal :)

Ergobaby:) Brukte Sjal de første månedene.

Vi brukte babybjørn til førstemann, og det kommer vi nok til å gjøre med andremann også:)

Bæresjal! :D
Men blir veldig varmt nå på sommeren, så driver å funderer på noe som er litt luftigere... Tips??

Last edited:
Back
Topp