Hva anbefaler dere?

*bolledei*

Elsker forumet
Jeg tenkte jeg skulle bli litt flink, å la bilen få lov å stå litt mere. Så Skal kjøpe meg sykkelsete, eller vogn. Men vet ikke hva som er best? Hva har dere? Og hva anbefaler dere?

Jeg har begge deler. Det er fordi jeg først kjøpte sykkelsete, og har brukt det. Men jeg har en nakkeskade som gjør at jeg ikke klarer å ha sekk på ryggen, og har ikke noe sted som jeg kan få med meg en liten sekk med evnt mat og skift til snuppa om vi trenger det. Derfor kjøpte jeg sykkelvogn hvor det er god plass til å få med det jeg trenger, og kan da være avgårde litt lenger enn om jeg ikke få rmed meg noe. Hun stortrives i begge deler, så skal jeg på kort tur tar jeg henne i sete, mens har jeg planer om å være borte over lengre tid, tar jeg hengeren.
Kommer helt an på behovet ditt. Synes begge deler er helt greie. :)

hvert sitt behov,. her har vi begge deler og snuppa liker seg godt i begge deler.;) Ønsker dere god tur uansett valg;)

jeg har bare prøvd sykkelsete, så jeg velger å svare at det kommer ann på hvordan du bor, hva du vil få ut av sykkelturen og hvor mange unger du har?

Back
Topp